logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۵
[ شناسه خبر : ۳۹۸۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای ماهنشان مطرح کرد:

برگزاری کلاس‌های آموزشی برای بانوان در روستاها

برگزاری-کلاس‌های-آموزشی-برای-بانوان-در-روستاها
رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای امام خمینی (ره) ماهنشان با بیان اینکه کلاس‌های آموزش مهارتی در رشته صنایع پوشاک در حرفه دوخت‌های اولیه پوشاک در روستاها برگزار می‌شود گفت: این کلاس‌ها از مرداد ماه سال جاری آغاز شده و تا پایان سال ادامه‌دار خواهد بود.

یعقوب قوجاخانلو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: کلاس‌های آموزش مهارتی در رشته صنایع پوشاک در حرفه دوخت‌های اولیه پوشاک در روستاهای شهرستان ماهنشان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه این کلاس‌ها ادامه‌دار خواهد بود تصریح کرد: آموزش‌ها از مرداد ماه سال جاری آغاز شده و تا پایان سال ادامه‌دار خواهد بود.

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای امام خمینی (ره) ماهنشان با بیان اینکه هدف از برگزاری این دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی آموزش مهارت‌های لازم برای ایجاد کسب و کار و دستیابی به درآمد انجام می‌شود تصریح کرد: این دوره‌ها در روستاها با توجه به قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار با موضوع پیاده‌سازی برنامه‌های اشتغال روستایی انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مربیان جهادی و افتخاری فنی و حرفه‌ای در این دوره‌ها ما را همراهی می‌کنند بیان کرد: مربیان به عنوان خیر‌ مهارتی کارکرده و به عنوان ارائه‌دهنده خدمات آموزشی در فنی و حرفه‌ای فعالیت می‌کنند.

قوجاخلو یادآور شد: این دوره‌ها در زمینه‌ رسته خدمات و رشته صنایع پوشاک و دوخت‌های اولیه پوشاک زنانه و مانتودوز و نازک‌دوز در حال اجرا است.

وی با تاکید بر اینکه تا پایان سال در روستاهای مختلف و متعدد این کلاس‌ها برگزار خواهد شد عنوان کرد: در هر دوره برگزار شده ۱۵ تا ۲۰ نفر آموزش داده می‌شوند و ممکن است در صورت متقاضی آموزش مهارتی برای ۱۰۰ نفر نیز برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر