logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۷
[ شناسه خبر : ۳۹۷۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
هم‌زمان با روز خبرنگار؛

نماینده مردم زنجان مهمان موج‌رسا شد

نماینده-مردم-زنجان-مهمان-موج‌رسا-شد
نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری با حضور در پایگاه خبری موج‌رسا گفت: پیگیری اخبار روز و اهمیت دادن به مشکلات و مطالبات مردم امری مهم برای رسانه و اصحاب رسانه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام جواد جعفری در بازدیدی که از پایگاه خبری موج‌رسا داشت با بیان اینکه خبرنگاران موج‌رسا درباره اخبار روز پیگیری‌های منظم داشته و در مناسبت‌ها و اتفاقات مهم که در کشور رخ می‌دهد همیشه پای کار هستند اظهار کرد: بنده اخبار روز را از این طریق پیگیر هستم.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه موج‌رسا در بحث ریاست جمهوری و فعالیت‌های مرتبط با آن از قبیل تشویق برای حضور پای صندوق‌های رأی و ... باعث دلگرمی و نوعی برنامه امیدآفرینی شد افزود: در انتخابات مهم ریاست جمهوری این پایگاه خبری رصد خوب و عملکرد مناسبی داشت.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: هشدارهایی که مقام معظم رهبری درباره نحوه انتصابات ریاست جمهوری داشتند در این رسانه به صورت حرفه‌ای و کارشناسانه بررسی شد و نظرات مفیدی در اختیار آحاد مردم قرار گرفت.

جعفری ابراز کرد: این پایگاه خبری با درایت کامل و برنامه‌ریزی دقیق از همان ابتدا سیر خوبی را به مردم جهت بالا بردن سطح آگاهی نشان داد و موفق عمل کرد و باید در نظر داشت یک رسانه خوب همیشه پای کار است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر