logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۰
[ شناسه خبر : ۳۹۷۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
هم‌زمان با روز خبرنگار انجام شد؛

تقدیر مدیران استانی از خبرنگاران موج‌رسا

تقدیر-مدیران-استانی-از-خبرنگاران-موج‌رسا-
به مناسبت روز خبرنگار جمعی از مدیران از دفتر پایگاه خبری موج‌رسا بازدید داشتند و از خبرنگاران با اخلاق و حرفه‌ای آن نیز تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام علی ناصر در بازدیدی که به مناسبت روز خبرنگار از دفتر پایگاه خبری موج‌رسا داشت اظهار کرد: امروزه رسانه‌ از جمله ابزاری مهم در انتقال اخبار در جامعه‌ است و خبرنگاران در این امر وظیفه سنگین بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید

وی گفت: خبرنگاران بیانگر واقعیت‌ها در جهان هستند که اگر فعالیت نکنند بسیاری از حقایق در جامعه دیده نمی‌شود و پیشرفت تکنولوژی در جهان نیاز به روایت دارد و خبرنگاران بهترین روایت‌گر موضوع هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان عنوان کرد: اهمیت فضای رسانه در جامعه مهم است و این پایگاه خبری در فضاسازی‌های موجود جزو برترین‌ها در استان است.

ناصر ابراز کرد: امروزه رسانه ابزاری قوی است که پیام سیدالشهدا را به جهان مخابره می‌کند و روز به روز گسترده می‌شود.

موج‌رسا با بیان حقیقت جزو بهترین‌ها است 

  حجت‌الاسلام سجاد ناصر دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان زنجان نیز با تقدیر از خبرنگاران موج‌رسا با بیان اینکه رسالت اصلی رسانه خوب ارتباط‌گیری مناسب با مردم و بیان مشکلات آن‌ها با زبان صریح و ساده است اظهار کرد: پایگاه خبری موج‌رسا با بیان حقیقت جزو بهترین‌ها است و مشکلات مردم را به راستی و درستی پیگیر است.

وی بیان کرد: ترویج صداقت در کار و عمل از خصوصيات اصلی این پایگاه خبری است.

پایگاه خبری موج‌رسا از مردم و برای مردم است

در ادامه سعید مصطفوی رئیس انجمن صنفی رانندگان استان زنجان با بیان اینکه اهدف موج‌رسا در ارتباط با آگاه‌سازی مردم رسالتی بسی بزرگ است اظهار کرد: این خبرگزاری تاکنون در ارتباط با پیگیری‌های مطالبات رانندگان ماشین سنگین به خوبی وارد عمل شده است.

وی با بیان اینکه این پایگاه خبری در ارتباط با مطالبه‌گری با صراحت و شفافیت کامل برخورد کرده است و دارای خبرنگاران با اخلاق و بصیرت کافی است و آینده خوبی پیش‌رو دارد ادامه داد: این پایگاه خبری از مردم و برای مردم است.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر