logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۹
[ شناسه خبر : ۳۹۷۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل انتقال خون استان زنجان:

امانت‌داری ویژگی بارز موج‌رسا است

امانت‌داری-ویژگی-بارز-موج‌رسا-است
به مناسبت روز خبرنگار مدیرکل انتقال خون استان زنجان مهمان موج‌رسا شد و بیان کرد: صحت و دقت کافی در انتشار اخبار از ویژگی‌های مهم رسانه بوده و امانت‌داری از ویژگی‌های بارز خبرگزاری موج‌رسا است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ سیامک اسدی در بازدیدی که به مناسبت روز خبرنگار از دفتر موج‌رسا داشت اظهارات کرد: حفظ آرامش‌ در جامعه از ویژگی مهم یک رسانه است چراکه رسانه با مردم و ذهنیت آن‌ها سر و کار دارد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه رسانه خوب باعث جذب بیشتر مخاطب به خود می‌شود و پایگاه خبری موج‌رسا از این موضوع مستثنا نیست و یک رسانه پر مخاطب است تصریح کرد: تحلیل مسائل مختلف و قلم‌زنی حرفه‌ای از ویژگی‌های بارز پایگاه خبری موج‌رسا است.

مدیرکل انتقال خون استان زنجان عنوان کرد: ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار فرصتی است برای قدردانی از خبرنگاران که به صورت جد در این عرصه فعالیت می‌کنند و باید در این حوزه‌ها انصاف و عدالت را نیز لحاظ کنند.

اسدی افزود: ترویج فرهنگ نوعدوستی در اهدای خون از وظایف مهم رسانه است که پایگاه خبری تحلیلی موج‌رسا در این عرصه به خوبی وارد شده و همراه ما بوده و در این باره عملکرد خوبی داشته است.

مدیرکل انتقال خون استان زنجان اضافه کرد: در رسانه باید مفاهیم علمی به زبان عامیانه مطرح شود تا همگان از آن استفاده کنند و چراکه بیان ساده و روان یک هنر است.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر