logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۰
[ شناسه خبر : ۳۹۷۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار سلطانیه:

اربعین معجزه حضور برای ظهور است

-اربعین-معجزه-حضور-برای-ظهور-است-
فرماندار سلطانیه گفت: زائران امام حسین (ع) در اربعین حسینی و آئین باشکوه پیاده‌روی به سمت کربلا، پرچم رژیم صهیونیستی و داعش را لگدمال می‌کنند و این پیاده‌روی معجزه حضور برای ظهور است.

سید جعفر موسوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه زائران امام حسین (ع) در پیاده‌روی اربعین اتحاد، همبستگی و وحدت بین مسلمانان را به رخ دشمنان اسلام کشیده و مشتی محکم بر دهان کثیف آنان می‌زنند، گفت: این آئین فرصت مغتنمی برای محاسبه نفس، مراقبه، تفکر و اعلان جهانی فرهنگ انتظار برای ظهور است.

بیشتر بخوانید

 وی افزود: پیاده‌روی چند میلیونی شیعیان در اربعین، برکات فراوانی دارد که از جمله برکات اجتماعی آن شکست داعش و نزدیک شدن به نابودی کامل این گروه تکفیری است.

 فرماندار سلطانیه با اشاره به اینکه میزبانی عراقی‌ها از زائران نشان‌دهنده این است که با وجود تلاش دشمنان برای معنویت‌گریزی و خداستیزی این کار همچنان ادامه دارد، ابراز کرد: این میزبانی مورد توجه و تحسین مردم جهان به ویژه ایرانی‌ها قرارگرفته است.

 وی ادامه داد: تلاش و خواسته دشمنان ایجاد تفرقه است، دشمنان اسلام مبنای کار خود را بر ایجاد تفرقه بین شیعه و اهل سنت بنا کرده‎‌اند.

 موسوی با اشاره به اینکه باید این وحدت را براساس آموزه‌های دینی و قرآنی بپذیریم و اجازه ندهیم میان مسلمانان از سوی دشمنان جدایی ایجاد شود، گفت: همه باید به کتابی واحد که قرآن است تکیه کنیم.

 وی خاطرنشان کرد: ایجاد گروه‌هایی مثل داعش توسط کشور منحوس و ظالم آمریکا، برنامه‌ای از راهبرد اسلام‌هراسی است. این گروه مدعی است اهل سنت بوده و هدفش تشکیل دولت اسلامی است اما شواهد نشان داده اینگونه نیست.

 فرماندار سلطانیه با بیان اینکه علت تشکیل داعش نابودی اسلام و کم‌رنگ شدن اربعین بود، عنوان کرد: دشمنان اسلام با هر تصمیم و فکری نمی‌توانند در زمینه نابودی موفق شوند.   

وی بیان کرد: زائران امام حسین (ع) در اربعین حسینی و آئین باشکوه پیاده‌روی به سمت کربلا، پرچم رژیم صهیونیستی و داعش را لگدمال می‌کنند و این پیاده‌روی معجزه حضور برای ظهور است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر