logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۱
[ شناسه خبر : ۳۹۷۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ابهر مطرح کرد:

برگزاری مسابقات معارفی قرآن کریم در ابهر

برگزاری-مسابقات-معارفی-قرآن-کریم-در-ابهر-
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ابهر گفت: مسابقات معارفی قرآن کریم در امام‌زاده اسماعیل (ع) شناط برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام فخرالدین خدابنده‌لو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ اظهار کرد: مرحله استانی چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که با نام مسابقات قرآن اوقاف مشهور است در استان زنجان برای بخش خواهران چهارشنبه ۱۷ مرداد ماه و برای بخش برادران جمعه ۱۹ مرداد ماه در محل حسینیه اعظم زنجان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در روز پنج‌شنبه ۱۸ مرداد ماه مرحله شهرستانی مسابقات معارفی قرآن کریم در امام‌زاده اسماعیل (ع) شناط ابهر برگزار که ۲۰ نفر خانم و ۶ نفر آقا نیز در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ابهر با بیان اینکه این مسابقات به‌ صورت کتبی و چهار گزینه‌ای است، گفت: این مسابقات در چهار رشته معارف صحیفه سجادیه، معارف نهج‌البلاغه، معارف قرآن کریم و ترجمه سوره‌های منتخب برگزار خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ابهر با اشاره به اینکه آزمون مسابقات معارفی از ساعت ۹ تا ۱۰ صبح خواهد بود، خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان باید نیم‌ساعت قبل از شروع آزمون در محل باشند و با خود مداد و پاک‌کن، خودکار و کارت شناسایی معتبر همراه داشته باشند، همچنین به همراه داشتن هرگونه وسیله ارتباطی نیز هنگام آزمون ممنوع است.

وی با تأکید براینکه با رایزنی‌های امور قرآنی اوقاف استان هشت نفر به تعداد شرکت‌کنندگان در مرحله استانی چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته‌های آوایی اضافه شدند، گفت: تعداد راه‌یافتگان به این مرحله به ۹۶ نفر رسید و در بخش خواهران ثریا آقامحمدی از شهرستان ابهر در رشته حفظ کل به این مرحله راه پیدا کرده است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر