logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۸
[ شناسه خبر : ۳۹۷۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرعامل خبرگزاری بسیج:

خبرنگاران رزمندگان خط مقدم دفاع از انقلاب هستند

خبرنگاران-رزمندگان-خط-مقدم-دفاع-از-انقلاب-هستند
مدیر عامل خبرگزاری بسیج با بیان اینکه امروز در یک جنگ ترکیبی تمام عیار قرار داریم، گفت: خبرنگاران رزمندگان خط مقدم دفاع مقدس نوین هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ امیرمحمد نیک‌آمال شامگاه روز گذشته در مراسم روز خبرنگار که با حضور جمعی از مسئولان و اصحاب رسانه استان زنجان برگزار شد، با تبریک فرارسیدن روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران رزمندگان خط مقدم دفاع مقدس نوین هستند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه امروز در یک جنگ ترکیبی تمام عیار قرار داریم و دشمن با تمام ابزارها و توان به میدان آمده و در تلاش است که در جامعه یاس و ناامیدی ایجاد کند، تصریح کرد: اصحاب رسانه با قلم‌های توانمند خود در دهان دشمنان زده و توطئه‌های آنان را خنثی می‌کند.

مدیرعامل خبرگزاری بسیج با بیان اینکه محیط امروز یک محیط پیچیده بوده و با یک دیکتاتوری رسانه در غرب و یک جنگ رسانه‌ای مواجه هستیم، افزود: مقابله با دشمنان در این جنگ ضروریست و می‌بایست یک رسانه پیشرو ایجاد کنیم.

وی با اشاره به اینکه رسانه پیشرو رسانه‌ای است که در تولید محتوا نوآور است، بیان کرد: مؤلفه صدق و راستی در رسانه پیشرو بسیار اثرگذار بوده و با کم‌ترین میزان بیش‌ترین اثر را در جامعه می‌گذارد.

نیک‌آمال با بیان اینکه توجه به نیاز مخاطب کمک می‌کند که نوآوری در تولید محتوا صورت بگیرد، گفت: محتوایی که تولید می‌شود می‌بایست متناسب با نیاز مخاطب باشد.

این مسئول اضافه کرد: توجه به فراگیری محتوا، استفاده از ابزارهای نوین، استفاده از تکنولوژی در تولید محتوا، مدیر دانش در رسانه و استفاده از هوش مصنوعی در رسانه از دیگر مولفه‌های نوآوری در تولید محتوا است.

نیک‌آمال با تاکید بر اینکه روایتگری اتفاقات مثبت در رسانه بسیار با اهمیت است، خاطر نشان کرد: رسانه‌هایی امروز میدان‌دار اذهان مردم هستند که به اتفاقات مثبت اشاره می‌کنند، چیزی که مطالبه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)از تمام رسانه‌ها است. 

وی با بیان اینکه ما باید یک رسانه امید آفرین و مهارت افزا باشیم و خطی که در تولید محتوا بکار می‌گیریم باید گره گشای مشکلات و دغدغه‌های مردم باشد،‌ افزود: رسانه‌ها حل مشکلات مردم را باید در دستور کار قرار دهند.

مدیرعامل خبرگزاری بسیج در ادامه با بیان اینکه خبرگزاری بسیج کشور سه مولفه اصلی جهاد خدمت، جهاد امیدآفرینی و جهاد تبیین را در دستور کار خود قرار داده است، گفت: الگومحوری، عرصه‌محوری و جغرافیا‌محوری سه راهبرد اصلی خبرگزاری بسیج است.

وی با بیان اینکه با سرلوحه قرار دادن این سه راهبرد می‌توان خط روایت خود را متناسب با نیازهای مردم و جامعه اجرا کرد، یادآور شد: امیدواریم بتوانیم پرچم‌دار لبیک به مطالبه رهبری در راستای امیدآفرینی در جامعه باشیم.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر