logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۶
[ شناسه خبر : ۳۹۷۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان:

رسانه‌ها اجازه قضاوت ناعادلانه به دشمنان نمی‌دهند

رسانه‌ها-اجازه-قضاوت-ناعادلانه-به-دشمنان-نمی‌دهند
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان گفت: امروز اصحاب رسانه و خبرنگاران هستند که تحول آفریده، عزت ایجاد می‌کنند و اجازه قضاوت ناعادلانه را به دشمن نظام و انقلاب نمی‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام حسن بیگدلی در مراسم روز خبرنگار که با حضور فرشاد عالی، معاون روابط عمومی سازمان بسیج، جمعی از مسئولان و اصحاب رسانه در سالن شهید شهریاری استان زنجان برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت نام و یاد شهید محمود صارمی اظهار کرد: اگر تاریخ اسلام و انقلاب را بررسی کنیم دو جنبه بسیار مهم سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را مشاهده می‌کنیم. 

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در واقعه کربلا جنبه سخت‌افزاری این موضوع جنگ و در بعد نرم افزاری حماسه‌آفرینی راوی و قهرمان این واقعه حضرت زینب (س) است، تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس و تمامی زمینه‌ها نیز رسانه‌ها توانسته‌اند مانند کاری که حضرت زینب (س) در تاریخ کربلا انجام داد، در تاریخ انقلاب انجام داده و در ذهن‌ها ماندگار شوند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان با بیان اینکه رسانه‌های معاند تلاش می‌کنند با انتشار اخبار کاذب مردم را نسبت به انقلاب و نظام بدبین کنند، افزود: رسانه‌ها در این زمینه پای کار بوده و توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز اصحاب رسانه و خبرنگاران هستند که تحول‌آفریده، عزت ایجاد می‌کنند و اجازه قضاوت ناعادلانه را به دشمن نظام و انقلاب نمی‌دهند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر