logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۵
[ شناسه خبر : ۳۹۷۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر آموزش و پرورش خدابنده:

برگزاری امتحانات دوره‌های سواد‌آموزی در خدابنده

برگزاری-امتحانات-دوره‌های-سواد‌آموزی-در-خدابنده-
مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده گفت: امتحانات پایانی دوره‌های سواد‌آموزی به تعداد ۶۰۷ نفر در این شهرستان در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از نسیم اشراق، بهروز کثیرلو با توجه به زمان تشکیل کلاس و پایان مدت آموزش اظهار کرد: امتحانات دوره‌های سواد‌آموزی شهرستان خدابنده در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲، تعداد ۶۰۷ نفر از سواد آموزان استان زنجان توسط این شهرستان تحت پوشش قرار گرفته است افزود: ۱۶۳ نفر از آنان در دوره سواد‌آموزی، ۳۹۴ نفر در دوره انتقال و ۵۰ نفر نیز در دوره تحکیم مشغول آموزش هستند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده ادامه داد: با توجه به متغیر بودن زمان شروع و اتمام کلاس‌های سواد‌آموزی، به محض اتمام مدت زمان آموزش، امتحانات سواد‌آموزان در دوره‌های مختلف سوادآموزی، بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی سازمان و اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان اخذ می‌شود.

وی از تشکیل ستاد امتحانات سواد‌آموزی در سطح شهرستان خدابنده خبرداد و گفت: در این ستاد فرآیند اخذ امتحانات سواد‌آموزی، حوزه‌بندی، نظارت بر فرآیند امتحانات، تعیین عوامل و ساز و کارهای لازم انجام می‌گیرد.

کثیرلو با بیان اینکه فرآیند امتحانات پایانی از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و هم‌اکنون در حال برگزاری است و تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت افزود: در همین راستا دستورالعمل، آئین نامه و آخرین توصیه‌های لازم در خصوص برگزاری دقیق و منظم امتحانات پایانی سواد‌آموزان ابلاغ شده است.

 وی به اهم اقدامات و فعالیت‌های ستاد امتحانات سواد‌آموزی خدابنده اشاره کرد و گفت: ستاد امتحانات سواد‌آموزی شهرستان با حضور ممتحنان فرهنگی و با نظارت اعضای ستاد امتحانات بر آزمون‌های پایانی انجام می‌شود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر