logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۶
[ شناسه خبر : ۳۹۷۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان خبر داد:

آسفالت‌ریزی ۲۲ روستای شهرستان ماهنشان

آسفالت‌ریزی-۲۲-روستای-شهرستان-ماهنشان-
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه در سال جاری ۲۲ روستای شهرستان ماهنشان آسفالت‌ریزی شده است گفت: این پروژه‌ها با مبلغی بالغ بر ۲۴۰ میلیارد هزینه در بر داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ رضا خواجه‌ای در جمع خبرنگاران گفت: بیش از یک هزار و ۷۰۰ متقاضی برای دریافت تسهیلات مسکن روستایی در شهرستان ماهنشان به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند‌.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در سال‌ جاری آسفالت‌ریزی ۲۲ روستای شهرستان به مساحت حدود ۶۰ هزار متر‌مربع انجام شده است افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان برنامه‌ریزی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه، از این تعداد تاکنون آسفالت‌ریزی پنج روستا به اتمام رسیده و مابقی در دست اقدام است، اظهار کرد: آسفالت‌ریزی روستاهایی همچون باغچه، کردی، اورجک، قلعه ارزه‌خوران، ساغرچی، کوسج‌سفلی، ینگجه انگوران، شیخلر که تاکنون از آسفالت بی‌بهره بوده و برخی از آن‌ها راه دسترسی صعب‌العبور دارند از پروژه‌های امید‌بخش بنیاد مسکن در شهرستان ماهنشان است.

وی تصریح کرد: همچنین اجرای طرح هادی ۲۳ روستا با اعتبار ۱۱.۳۲ میلیارد تومان برنامه‌ریزی شده که تاکنون ۱۸ روستا به اتمام رسیده و پنج روستا نیز در دست اجرا است.

خواجه‌ای در بخشی دیگر از سخنان خود به سهمیه تسهیلات مسکن روستایی در این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: سهمیه تسهیلات مسکن روستایی شهرستان در سال‌ جاری تعداد یک هزار و ۷۳۴ فقره است که همه آن‌ها به بانک‌های عامل معرفی و تاکنون ۸۷۶ فقره معادل ۵۱ درصد انعقاد قرارداد شده است.

وی با اشاره به اینکه، در شهر ماهنشان تعداد ۴۰ واحد مسکن شهری در قالب طرح نهضت ملی مسکن و ۲۰ واحد پروژه انجمن خیرین، مجموعاً ۶۰ واحد در حال احداث است خاطرنشان کرد: همچنین در شهر دندی تعداد ۴۸ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن تامین زمین شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن به برخی اقدامات و اولویت‌های این شهرستان در سال جاری اشاره کرد و افزود: اجرای طرح بافت با ارزش روستای قوزلو و روستاهایی که تاکنون از اعتبارات اجرای طرح هادی بهره‌مند نشده‌‌اند، آغاز اجرای طرح نهضت ملی مسکن شهر دندی از برخی پروژه‌های اولویت‌دار و مهم این شهرستان در سال جاری است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر