logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۴
[ شناسه خبر : ۳۹۷۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس آموزش و پرورش سجاسرود خدابنده:

خیران مدرسه‌یار پرورش‌دهنده نسل آینده هستند

خیران-مدرسه‌یار-پرورش‌دهنده-نسل-آینده-هستند
رئیس آموزش و پرورش سجاسرود خدابنده گفت: خیران مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار درصدد فعالیت اثربخش در نظام تعلیم و تربیت و پرورش نسل آینده کشور هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از نسیم اشراق، رئیس آموزش و پرورش سجاسرود خدابنده به همراه معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و اعضای شورای اسلامی شهر سجاس با حضور در منزل این خیر مدرسه‌یار، ضمن دیدار و گفتگو از احسان ماندگار این خیر و مشارکت در ساخت آموزشگاه ۹ کلاسه ابتدائی شهر سجاس تقدیر و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید

علی گنج‌خانی در این دیدار گفت: همه ما وظیفه داریم با جدیت و اهتمام لازم برای تجلیل شایسته از این انسان‌های بزرگ و وارسته به بهترین نحو ممکن گام برداشته و تکریمی شایسته و در خور و شان این افراد داشته باشیم.

وی افزود: خیران با مشارکت فعالانه خود دنیا و آخرت خود را حفظ کرده و نام نیک از خود به جای می‌گذارند.

رئیس آموزش و پرورش سجاسرود خدابنده ادامه داد: حرکت مجمع خیران مدرسه‌یار نیاز به همت و تلاش همه جانبه دارد چراکه اعتقاد داریم این مسیر یک اقدام مهم و ضروری در زمینه برنامه‌ها است.

وی اضافه کرد: خیران مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار درصدد فعالیت اثربخش در نظام تعلیم و تربیت و پرورش نسل آینده کشور هستند و در بخش خیران مدرسه‌یار می‌توانیم با بهره گیری از ظرفیت این افراد در به‎سازی و فعالیت‌های خرد به دستاوردهای مطلوبی دست پیدا کنیم.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر