logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۵
[ شناسه خبر : ۳۹۷۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
قهرمان رزمی نینجوتسو:

پیام پیاده‌روی اربعین حمایت از مظلوم است

پیام-پیاده‌روی-اربعین-حمایت-از-مظلوم-است-
قهرمان رزمی نینجوتسو با اشاره به اینکه هرچه حضور در پیاده‌روی اربعین باشکوه‌تر باشد، اقتدار جهان اسلام به نمایش گذاشته خواهد شد گفت: پیام پیاده‌روی اربعین حمایت از مظلوم است.

زینب بیات‌منفرد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه مردم مظلوم و بی‌گناه غزه در محاصره کامل دشمن قرار گرفته‌اند، گفت: این میدان نبرد میان مردم بی‌گناه در برابر یزیدیان زمانه است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: مردم شجاع و غیور غزه همچنان با استقامت و صبوری تمام در برابر این رژیم خون‌خوار ایستادگی کرده و اجازه نمی‌دهند خاک کشورشان به غارت رود.

قهرمان رزمی نینجوتسو با اشاره به نبود سوخت کافی، مواد غذایی مناسب و اقلام دارویی در غزه عنوان کرد: مردم غزه بار دیگر ثابت کردند که الگو گرفتن از امام حسین (ع) و قیام عاشورا در هر دوره‌ای از تاریخ می‌تواند چراغ راه هدایت باشد.

وی ادامه داد: سرزمین غزه و فلسطین همانند صحرای کربلاست و روز به روز شاهد نسل‌کشی هزاران نفر از کودکان و زنان به دست رژیم غاصب صهیونیست هستیم که خواب را از مردم این کشور گرفته است و می‌خواهد مانع تولید نسل مقاومت در دنیا شود.

بیات‌منفرد با اشاره به مکتب امام حسین (ع) که انسان‌ساز است و باید جوانانی را تربیت کنیم که به ندای لبیک یا حسین پاسخ دهند، ابراز کرد: مسلمانان باید راه خود را از دشمنان اسلام دور کنند زیرا استکبار شبانه‌روز تلاش می‌کند تا‌ایمان و عقاید مردم را نشانه بگیرد و آن‌ها را برده خود کند.

وی خاطرنشان کرد: کودکان از شدت صدای موشک و بمب هراس دارند و به دنبال مکانی امن می‌گردند، ترس و وحشتی که در دل آنان افتاده بازنمایی از حمله و هجوم ارتش عمربن‌سعد به خیمه‌ها پس از شهادت امام حسین (ع) است.

قهرمان رزمی نینجوتسو با اشاره به اینکه هرچه حضور در پیاده‌روی اربعین باشکوه‌تر باشد، اقتدار جهان اسلام به نمایش گذاشته خواهد شد گفت:  اجتماع میلیونی که همه ساله وجود دارد نشان‌دهنده این است که راه شهدا ادامه خواهد داشت، یکی از پیام‌هایی که  پیاده‌روی اربعین امسال دارد این است که کل جهان بیدار شده‌اند و خواستار دفاع از حق مظلوم هستند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر