logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۵
[ شناسه خبر : ۳۹۷۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دبیر رویداد برپا:

رویداد علمی مهارتی «برپا» پسران آغاز می‌شود

رویداد-علمی-مهارتی-«برپا»-پسران-آغاز-می‌شود
دبیر رویداد برپا گفت: رویداد چهار روزه علمی، تفریحی و مهارتی «برپا» در بخش پسران با شرکت بیش از ۱۲۰ نفر از دانش‌آموزان برتر استان، برگزار می‌شود.

فرهود آهنی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه بخش پسران رویداد «برپا» از روز سه‌شنبه هفته جاری اجرا می‌شود، گفت: برپا یک رویداد علمی است که با محوریت استان زنجان برگزار می‌شود و خروجی آن راهبری استعداد‌های برتر است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: این برنامه ویژه دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان برگزیده جشنواره‌های المپیادی، خوارزمی، مؤلف کتاب، ثبت اختراع، مسابقات معتبر کشوری و جهانی و دارای مقام در مسابقات قرآنی هستند که به این جشنواره دعوت می‌شوند.

دبیر رویداد برپا با اشاره به نفرات شرکت‌کننده در سال‌های گذشته عنوان کرد: سال ۱۴۰۱ شرکت‌کنندگان ۱۰۰ نفر پسر بودند و در سال ۱۴۰۲ با رشد ۲۴۰ درصدی مواجه شدیم و تبدیل به ۱۲۰ نفر دختر و ۱۲۰ نفر پسر شدند و امسال نیز همین روند را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: در بخش دختران رویداد به پایان رسید و بخش پسران از سه‌شنبه هفته جاری تا روز جمعه در مرکز همایش‌های بین‌المللی غدیر برگزار می‌شود.

آهنی با اشاره به اینکه رویداد برپا یک رویداد ترکیبی است، تصریح کرد: در این برنامه کار تفریحی، ایده‌پردازی، مسابقات علمی، کار کارگاهی، مهارتی و سخنرانی‌های خوب و قوی با افراد قدرتمند دنیا را داریم.

وی اظهار داشت: یکی از جدیدترین اقداماتی که امسال انجام شد و با رویداد‌های سال گذشته متفاوت بود، چند ارتباط زنده تصویری با یکی از بزرگ‌ترین مراکز تحقیقاتی دنیا بعد از ناسا را داشتیم.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر