logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۵
[ شناسه خبر : ۳۹۶۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
به مناسبت روز خبرنگار انجام شد؛

بازدید امام جمعه ابهر از خبرگزاری موج‌رسا

بازدید-امام-جمعه-ابهر-از-خبرگزاری-موج‌رسا
امام جمعه ابهر گفت: اخبار پایگاه خبری موج‌رسا دقیق ‌و مستند بوده و خبرنگاران این رسانه در انعکاس اخبار صحیح در تلاش هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام سعید مرادپور، امام جمعه ابهر به همراه سیدرضا فتحی، مسئول روابط عمومی و مدیر رسانه دفتر امام جمعه شهرستان ابهر  با حضور در خبرگزاری موج‌رسا ضمن عرض تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاری جزو مشاغل سخت و زیان‌آور است و این قشر زحمتکش قابل تکریم و احترام هستند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه پایگاه خبری موج‌رسا در انعکاس اخبار صحیح و همچنین اخبار ستاد نماز جمعه شهرستان بسیار فعال است، گفت: اخبار موج‌رسا دقیق ‌و مستند است و در راستای افزایش آگاهی جامعه نوشته می‌شود.

امام جمعه ابهر افزود: خبرنگاران به مانند یک مسیر دو طرفه بین مردم و مسئولان می‌توانند با بهره‌گیری از توانمندی‌های خود، زمینه اصلاح مستمر و هدایت افکار عمومی را فراهم آورده و با شناخت نیازهای مردم، مطالبات اجتماعی را با تکیه بر اخلاق و قانون و همچنین حفظ حرمت افراد، به تصمیم‌گیران و مدیران اجرایی منتقل کنند و با معرفی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی زمینه افزایش سرمایه‌های اجتماعی را مهیا سازند.

وی سرعت، دقت، صحت و امانت‌داری در اطلاع‌رسانی را مورد تأکید قرار داد و گفت: امروزه انتشار نخستین خبر از اهمیت ویژه برخوردار است و خبرنگاران ما باید به دنبال روایت اول باشند.

وی با بیان اینکه توجه به واقعیت‌ها مهم است و خبرنگار در نوشتن نباید تحت‌تأثیر جریان‌ها قرار بگیرد، گفت: خبرنگاران باید قبل از بیگانه‌ها نسبت به انتشار اخبار کشورمان اقدام کنند زیرا تأخیر در اطلاع‌رسانی مضر و گاهی مخل امنیت است.

در این دیدار مدیر مسئول و خبرنگار موج‌رسا مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر