logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۹
[ شناسه خبر : ۳۹۶۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان:

هوای زنجان گرم‌تر می‌شود

هوای-زنجان-گرم‌تر-می‌شود-
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: دمای هوا امروز تغییرات قابل ملاحظه‌ای نخواهد داشت ولی از روز دوشنبه دمای هوا به ۴۰ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید و به طور محسوسی با افزایش همراه خواهد شد.

حسین سلطانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه آسمان امروز استان صاف تا قسمتی ابری است که گاهی با افزایش ابر و در برخی نقاط با وزش باد نسبتأ شدید همراه خواهد شد اظهار کرد: از روز دوشنبه جو پایدارتر می‌شود و پدیده قابل ذکر برای این روزها وزش باد نسبتاً شدید در ساعات بعد از ظهر در برخی نقاط استان است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه احتمال رگبار پراکنده و محلی و رعد و برق در برخی مناطق نیمه‌شمالی استان خصوصاً ارتفاعات وجود خواهد داشت گفت: دمای هوا امروز تغییرات قابل ملاحظه‌ای نخواهد داشت ولی از روز دوشنبه دما به طور محسوسی با افزایش همراه خواهد شد.

 کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان عنوان کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۱۶ و ۳۳ درجه، ابهر ۱۷ و ۳۲ درجه، خرمدره ۱۷ و ۳۰ درجه، آب‌بر ۲۳ و ۳۴ درجه، قیدار ۱۷ و ۳۲ درجه، سلطانیه ۱۵ و ۳۲ درجه و ماهنشان ۲۰ و ۳۴ درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

سلطانی دمای فعلی شهر زنجان را ۲۰ درجه سانتی‌گراد بیان کرد و افزود: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت تغییری نداشته است. 

وی ابراز کرد: هشدار هواشناسی سطح زرد توسط اداره کل هواشناسی استان صادر شده است و منطقه اثر زنجان، طارم، ابهر، ایجرود، خدابنده، خرمدره، سلطانیه و ماهنشان است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر