logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۸
[ شناسه خبر : ۳۹۶۶۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

مرادلو رئیس شورای شهر زنجان شد

-مرادلو-رئیس-شورای-شهر-زنجان-شد-
در انتخابات امروز شورای شهر زنجان منصور مرادلو با کسب ۶ به عنوان رئیس شورای شهر زنجان انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ امروز انتخابات هیأت رئیسه شورای شهر زنجان برگزار شد که در این جلسه مسعود مرادلو تنها کاندیدای رئیس شورای شهر زنجان بود که با کسب ۶ رای موافق یک رای سفید و یک رای مخالف و یک رای به نفر غیر کاندید به عنوان رئیس شورای شهر زنجان انتخاب شد.

بیشتر بخوانید

همچنین در این انتخابات سعید نجفی و حجت‌الاسلام کاظم مجتهدی کاندیدای نائب رئیس شورای شهر بودند که مجتهدی با کسب ۵ رای از مجموع ۹ رای به عنوان نائب رئیس شورای شهر زنجان انتخاب شد.

جلال کرمی و اکبر اوصالی نیز کاندیدای منشی اول شورای شهر بودند که اکبر اوصالی نیز با کسب پنج رای به عنوان منشی اول شورای شهر زنجان انتخاب شد.

همچنین حسنی‌تنها کاندیدای شورای شهر زنجان با کسب پنج رای موافق به عنوان منشی دوم انتخاب شد.

منصور مرادلو، رئیس شورای شهر زنجان در این جلسه با بیان اینکه در سال آخر این دوره از شورای شهر زنجان هستیم ادامه داد: در این دوره شاهد فراز و نشیب‌هایی زیادی در شورای شهر زنجان بودیم اما اعضای شورا به صورت استوار در پای تحقق وعده‌ها و قول‌هایی که به مردم دادند، هستند.

وی با اشاره به اینکه همه زحمات و پیگیر‌هایی که اعضای شورای شهر داشتند قابل تقدیر است ادامه داد: همه اعضای شورا تلاش خود را بکار خواهند گرفت تا تحقق وعده‌ها اتفاق بیفتد و تا به امروز هم از این تلاش‌ها دریغ نکردند.

مرادلو خاطر نشان کرد: تلاش خواهیم کرد سال آخر را نیز با همدلی و با جدیت و پشتکار در کنار شهرداری باشیم از همه مسئولان دولتی نیز قدردانی می‌کنیم که در سه سال گذشته شورای شهر زنجان را در همه امورات یاری کردند.

وی خاطر نشان کرد: ما نماینده مردم هستیم و تلاش خواهیم کرد از همیاری و کمک‌های دولت جدید در جهت رضایت‌مندی مردم زنجان استفاده کنیم.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر