logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۷
[ شناسه خبر : ۳۹۶۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اورژانس زنجان:

واژگونی پرايد ۲ فوتی بر جا گذاشت

واژگونی-پرايد-۲-فوتی-بر-جا-گذاشت
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: در اثر تصادف و واژگونی خودرو پراید و در نهایت سقوط به دره، دو نفر فوت شدند.

داریوش تقی‌لو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه واژگونی پرايد دو فوتی بر جا گذاشت اظهار کرد: این حادثه در مرز طارم، قزوین به زنجان روی داده است و تکنسین‌های اعزامی به محل حادثه اقدامات لازم مربوطه را انجام داده‌اند اما به دلیل صعب‌العبور بودن مسیر مأموریت ۶ ساعت طول کشید. 

بیشتر بخوانید

وی گفت: سرعت زیاد، لغزندگی جاده به دلیل بارندگی یا عدم تسلط راننده بر خودرو از جمله مواردی است که می‌تواند علت این حادثه تلخ باشد، بنابراین لازم است تا رانندگان در طول مسیر احتیاط کنند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان ابراز کرد: علت وقوع این حادثه دلخراش در دست بررسی است و نیروهای اورژانسی اعزام شده به محل حادثه با تلاش بی‌وقفه موفق شدند اجساد را از داخل دره خارج کنند.

در ادامه تقی‌لو با بیان اینکه تصادف خودروی پژو 405 و پژو 206 در جاده زنجان به تبریز روستای اسفجين به حاج آرش هفت نفر مصدوم شدند عنوان کرد: تمام اقدامات پیش‌بيمارستانی در محل حادثه توسط مأموران اورژانس اعزامی به محل حادثه با دقت انجام شد.

وی با بیان اینکه مصدومان حادثه تصادف خانم‌ها 45، 22، 20 و 53 ساله، پسر بچه 6 ساله و آقایان 30 و 53 ساله بودند ابراز کرد: مصدومان توسط چهار دستگاه آمبولانس اورژانس پس از اقدامات اوليه جهت اقدامات درمانی تکميلی به بيمارستان آیت‌الله موسوی زنجان منتقل شدند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: در مواقع بروز حوادث جاده‌ای حفظ خون‌سردی مهم‌ترین عامل برای کمک به مصدومان حادثه دیده است.

تقی‌لو اضافه کرد: شماره ۱۱۵ مرکز فوریت‌های پزشکی آماده ارائه خدمات به مصدومان حادثه دیده در جاده‌ها است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر