logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۴
[ شناسه خبر : ۳۹۶۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه سلطانیه:

ترور هنیه نشان درندگی رژیم صهیونیسم است

ترور-هنیه-نشان-درندگی-رژیم-صهیونیسم-است
امام جمعه سلطانیه گفت: ترور اسماعیل هنیه نشان درندگی رژیمی است حتی این رژیم جنایت‌کار به مقررات بین‌المللی هم پایبند نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام سیدعمران حسینی‌نسب در خطبه دوم نماز جمعه سلطانیه ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه با اشاره به آغاز به کار دولت چهاردهم گفت: رئیس جمهور باید به وعده‌های خود در تشکیل کابینه عمل کند. دولت وفاق ملی از ظرفیت و توانایی همه نخبگان استفاده کند تا شعار و عمل یکی باشد. 

بیشتر بخوانید

وی افزود: دولت چهاردهم در حالی مدیریت اجرایی کشور را تحویل گرفت که میزان نقدینگی و تورم روند نزولی دارد و برای اولین بار کشور نرخ بیکاری ۸ درصدی را تجربه کرده است.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه ارزش پول ملی و معیشت مردم دو موضوعی است که همچنان با نقطه مطلوب فاصله دارد، عنوان کرد: برای حل مشکلات تیم اقتصادی دولت باید انقلابی، امین، با‌انگیزه، درد آشنا به مشکلات مردم باشند. 

وی با اشاره به همزمانی برنامه پنج ساله هفتم توسعه با آغاز به کار مجلس جدید و دولت جدید تصریح کرد: دولت و مجلس چهار سال این برنامه را باید با تعامل و همکاری هم اجرایی کنند تا در مسائل اقتصادی شاهد تحول باشند خصوصاً که رئیس جمهور چهار دوره نماینده مجلس بودند و سابقه وزارت هم دارند و هم با کار نمایندگی و هم کار دولت آشنایی دارند و بر اجرای برنامه هم تأکید داشته و دارند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر