logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۶
[ شناسه خبر : ۳۹۶۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه قیدار :

تنها راه نجات جامعه اسلامی مقاومت است

تنها-راه-نجات-جامعه-اسلامی-مقاومت-است
امام جمعه قیدار گفت: ما هر چه داریم از مقاومتی است که از عاشورا یاد گرفتیم و امروز عظمت و عزت ما از مقاومت است و بزرگ‌ترین سرمایه ما هم مقاومت است و امروز تنها راه نجات جامعه اسلامی مقاومت است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از نسیم اشراق حجت‌الاسلام علی موسوی در خطبه‌های نماز جمعه قیدار با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: شهید اسماعیل هنیه، یکی از رهبران بزرگ مقاومت در عصر حاضر بود که با شجاعت کامل در برابر پروژه سلطه‌گری آمریکا و رژیم صهیونیستی ایستاد و این شهید بزرگوار در انتظار شهادت در راه آرمانی که به آن باور داشت، بود و بالاخره به آرزویش رسید.

بیشتر بخوانید

وی افزود: شهادت این سردار مقاومت، اراده و پایداری مجاهدان مقاومت را در همه میدان‌های مقاومت افزایش خواهد داد و عزم آنان را برای مقابله با دشمن صهیونیستی، قوی‌تر خواهد کرد و جریان جبهه مقاومت را وارد مرحله‌ای جدید و حساس در مسیر تاریخ مبارزات خود خواهد کرد.

امام جمعه قیدار ادامه داد: ما هر چه داریم از مقاومتی است که از عاشورا یاد گرفتیم امروز عظمت و عزت ما از مقاومت است و بزرگ‌ترین سرمایه ما هم مقاومت است و امروز تنها راه نجات جامعه اسلامی مقاومت است.

وی به تحویل گرفتن دولت چهاردهم نیز اشاره کرد و گفت: در دولت چهاردهم بهبود ارزش پول ملی در دولت چهاردهم باید مورد توجه قرار گیرد چرا  که با عرضه و تقاضای دلار و سایر ارزها در کشور ارتباط دارد و اگر در کشور درآمد ارزی افزایش یابد، به همان نسبت ارزش پول ملی رشد می‌کند.

امام جمعه قیدار به 17 مرداد شهادت مظلومانه ديپلمات‌‏ها و شهيد محمود صارمى و روز خبرنگار نیز اشاره کرد و گفت: نقش خبرنگار در این عصر و روزگار  که از آن به عصر اطلاعات و فناوری تعبیر می‌شود به عنوان ابزار اطلاع‌رسانی نقشی حیاتی است.

وی افزود: خبرنگاران، رسانه‌‏ها و هنرمندان نباید نسبت به مواضع انقلاب اسلامى دچار جاماندگى شوند بلکه باید انقلابی باشند و نسبت به مسائل و اصول انقلاب حساس باشند و خط قرمزشان اصول مکتب امام و مقام معظم رهبری باشد.

امام جمعه قیدار به هفته فنی و حرفه‌ای نیز اشاره و بیان کرد: نظام آموزش فنی ‌و حرفه ‌ای مهم‌ترین بخش مهارت‌آموزی نظام آموزشی کشور شناخته می‌شود و تربیت نیروی انسانی ماهر در بخش فنی و حرفه‌ای از جمله مهم‌ترین رویکردهای این سازمان است.

وی تصریح کرد: لازم است تا با کسب مهارت و ایجاد تخصص‌‎های مختلف، متناسب و هماهنگ با نیازهای جامعه قدم برداشت تا ضمن افزایش پویایی و شادابی در میان قشر جوان باعث جلوگیری از هدر رفتن منابع انسانی و مالی در کشور شد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر