logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۴
[ شناسه خبر : ۳۹۶۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه خرمدره:

ترور هنیه اوج درماندگی رژیم صهیونیستی است

ترور-هنیه-اوج-درماندگی-رژیم-صهیونیستی-است-
امام جمعه خرمدره گفت: ترور شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس؛ ضمن که آن که بی‌اعتنایی به قواعد و قوانین بین‌المللی است، اوج درماندگی رژیم صهیونیستی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور در خطبه‌های نماز جمعه خرمدره با بیان اینکه ترور شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس؛ ضمن که آن که بی‌اعتنایی به قواعد و قوانین بین‌المللی است، اوج درماندگی رژیم صهیونیستی و گردانندگان غربی آن در برابر اعتراضات و خشم جهانی علیه این رژیم جنایتکار است اظهار کرد: اعتراضات و تظاهرات در آمریکا به دنبال حضور و سخنرانی نتانیاهو در کنگره آمریکا و اعتراضات در فرانسه به دنبال حضور تیم‌های اسرائیلی در المپیک پاریس و اعتراضات متعدد در کشورهای مختلف نشان از جهانی شدن تقابل و ضدیت با صهیونیسم در جهان است و همین تحرکات عمر کوتاه رژیم جعلی را کوتاه‌تر خواهد کرد. 

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه اعتراضات فراگیر جهانی علیه رژیم جعلی صهیونیسم در جهان بیانگر آن است که سردمداران علیرغم سرمایه‌گذاری‌های فراوان نتوانسته‌اند افکار عمومی را با خود همراه سازند اضافه کرد: اگر چه اعضای کنگره جنایتکاران آمریکا نتانیاهو را ایستاده تشویق کنند بیانگر ضعف و زبونی اوست. 

امام جمعه خرمدره ابراز کرد: بحران مشروعیت و موجودیت رژیم صهیونیستی زمانی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که بدانیم مردم و مسئولان ایران، اصلی‌ترین پایه برای آغاز مقابله با صهیونیسم در جهان است و همچنان‌که شکست غربگرایان در انتخابات ونزوئلا به دنبال نفوذ اندیشه‌های انقلاب اسلامی و تعامل آن کشور با ایران عزیز است. 

زاهدی‌پور ادامه داد: همه به این معناست که اندیشه و آرمان انقلاب اسلامی، در حال جهانی شدن بوده و شکل‌دهنده بسیاری از تعاملات اجتماعی و سیاسی در جهان است. 

وی با بیان اینکه قطعاً‌ پاسخ جنایات رژیم صهیونیستی و شهادت شهید هنیه به نحو شایسته و با تدبیر درست داده خواهد شد عنوان کرد: پیامبر ما پیامبر رحمت و مهربانی است که حمایت از مظلوم را یک وظیفه الهی می‌شمارد؛ مولای ما علی مرتضی است که حامی مظلومان بود؛ از طرفی افتخار می‌کنیم که منتظر امامی هستیم که برای رفع ظلم از جهان و نابودی ظالمان قیام خواهد کرد و دعای ما این است که در رکاب او باشیم.

امام جمعه خرمدره ابراز کرد: آمریکا و انگلیس و دیگر غربی‌ها خودشان هم می‌دانند که رژیم صهیونیستی نه یک موجودیت مستقل که یک موجودیت عاریتی است که برای سلطه بر غرب آسیا (خاورمیانه) ایجاد شده است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر