logo
امروز : سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۲
[ شناسه خبر : ۳۹۶۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه ایجرود:

اسرائیل بزدل به آخر خط رسیده است

اسرائیل-بزدل-به-آخر-خط-رسیده-است-
امام جمعه ایجرود گفت: اسرائیل بزدل، به آخر خط رسیده و ان‌شاءالله خیلی زود ریشه‌کن می‌شود. این نابودی، تاوان جنایت‌های بی‌شمار غده سرطانی صهیونیستی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام محمد زرینه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ایجرود، به مناسبت مصیبت ورود آل‌الله به شام اشاره کرده و گفت: در اولین روز از ماه صفر، اسرای کربلا و سرهای مطهر شهدا به شام وارد شدند و دشمنان اهل بیت(ع) و شامیان به این خاطر شادی می‌کردند. حماسه شام، پیروزی حق بر باطل در جنگ روایت‌هاست.

بیشتر بخوانید

وی با پرداختن به دو واژه صبر و امید گفت: صبر در منطق آل‌الله از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و امید رمز شکست‌ناپذیری جبهه حسینی(ع) است.

امام جمعه ایجرود در ادامه ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، روز خبرنگار را به خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفته و با قدردانی از زحمات ایشان افزود: جهاد تبیین، بیان حقایق، مطالبه‌گری و رعایت اخلاق رسانه‌ای، از رسالت‌های مهم خبرنگاران است.

وی با اشاره به روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم گفت: شهدای مظلوم قهرمان مدافع حرم، الگوهای آخرالزمانی بصیرت هستند. مدافعان حرم، منطقه را از خطر بزرگ و شرِّ مطلقی که به نام دین اما به کام اسرائیل و آمریکا بود، نجات دادند.

وی شهادت اسماعیل هنیه و محافظ ایشان و سایر شهدای جبهه مقاومت را تسلیت گفته و افزود: اسرائیل بزدل، به آخر خط رسیده و ان‌شاءالله خیلی زود ریشه‌کن می‌شود. این نابودی، تاوان جنایت‌های بی‌شمار غده سرطانی صهیونیستی است.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۷
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۱
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۰
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۸
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۳