logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۸
[ شناسه خبر : ۳۹۶۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ماهنشان خبر داد:

افزایش روزهای کاری استخر سرپوشیده ماهنشان

افزایش-روزهای-کاری-استخر-سرپوشیده-ماهنشان
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ماهنشان با بیان اینکه روزهای کاری و فعالیت استخر سرپوشیده قزل‌اوزن ماهنشان در فصل تابستان افزایش یافته است گفت: این اقدام جهت افزایش سطح کیفی و بهداشتی و خدماتی و رفاه‌ حال مراجعه‌کنندگان انجام شده است.

مجتبی اسکندری‌پور در گفتگو با خبرنگارپایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: روزهای کاری و فعالیت استخر سرپوشیده قزل‌اوزن ماهنشان افزایش یافته است که این اقدام جهت افزایش سطح کیفی، بهداشتی و خدماتی و رفاه‌ حال مراجعه‌کنندگان انجام شده است.

بیشتر بخوانید

وی مطرح کرد: کلاس‌های آموزشی برادران و خواهران نیز جهت آموزش این رشته مفرح و گذران اوقات‌ فراغت آغاز شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ماهنشان با اشاره به اینکه همه روزه نظارت کاملی بر بهره‌وری سیستم‌های تأسیساتی انجام می‌شود گفت: هدف از این اقدامات این است که بتوان خدمات شایسته‌ای به همشهریان ارائه کرد.

وی ابراز کرد: با نظارت‌هایی که صورت گرفته است در طی یک سال هیچ تعطیلی از بابت استخر نداشته‌ایم و فعالیت این مجموعه در کلیه فصول سال با قوت ادامه داشته است.

وی با بیان اینکه برای افزایش سانس‌های استخر نیاز شدید به ناجی داریم گفت: افراد علاقه‌مند جهت شرکت در دوره‌های آموزشی اقدام کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ماهنشان ادامه داد: نکته مهم و قابل توجه در سال جاری تخصیص اعتبار از محل حقوق دولتی معادن به حوزه ورزش شهرستان بود.

وی با تاکید بر اینکه در تاریخ ورزش شهرستان اولین بار است که این اتفاق افتاده است، گفت: لذا نیاز است که از این اقدام بزرگ و حمایت همه جانبه فرماندار شهرستان قدردانی شود.

اسکندری‌پور اظهار کرد: در این راستا یکی از مکان‌های ورزشی و تفریحی که در اولویت بوده استخر شهر ماهنشان است که با توجه به کیفیت پایین آب شهر ماهنشان، بسیاری از دستگاه‌ها و تجهیزات تاسیساتی آن به مرور زمان مستهلک شده و نیاز به نوسازی و جایگزینی با لوازم نو و جدید است.

وی با بیان اینکه تجهیزات جدید و مورد نیاز در حال خرید است، گفت: طی روزهای آینده کلیه پمپ‌های موتورخانه تعویض و دیگ سونای بخار استخر که چندین سال است به دلیل خرابی غیرقابل استفاده بود و جزو گلایه‌ها و مطالبات به حق و همیشگی مردم بود، دوباره تعویض و در اختیار همشهریان قرار خواهد گرفت.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر