logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۰
[ شناسه خبر : ۳۹۶۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
بهره‌برداری از یک طرح ناقص بعد از ۱۵ سال؛

استخر هیدج هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

استخر-هیدج-هفته-دولت-به-بهره‌برداری-می‌رسد
استخر هیدج که در سال ۱۳۸۸ به صورت ناقص افتتاح شده بود با پیگیری‌های صورت گرفته در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ استخر هیدج در سال ۸۸ توسط مسئولان وقت کلنگ‌زنی شده و نقشه این استخرها برگرفته از کشور آلمان است، که دارای سکوهای تماشگر هستند.

بیشتر بخوانید

در سال‌های بعد کلنگ‌زنی یک مقدار روی این پروژه کار شد، در بهمن ۱۳۹۸ این پروژه به صورت مجازی و ناقص بدون موتورخانه و چاه عمیق افتتاح و دوباره بدلایل نواقصات بسته شد. 

با توجه به ارسال بخشنامه‌ای از طرف دولت به همه ادارات که الویت با اتمام پروژه‌های ناقص است، پروژه استخر هیدج نیز که نقشه‌ای مانند استخر صائین‌قلعه داشت و  در سال‌های گذشته بدون چاه عمیق و موتور آب بود با وجود نواقصات قابل توجهی افتتاح شد.

با توجه به اینکه افتتاح این پروژه از مطالبات اصلی مردم هیدج است از مسئولان انتظار می‌رود که روند بهره‌برداری این پروژه را تسریع کنند.

 

بهره‌برداری استخر هیدج از مطالبات مردم است 

شهروند هیدجی در این‌باره گفت: مردم هیدج چند سالی منتظر افتتاح و بهره‌برداری این استخر هستند و برای انجام این ورزش مجبور هستند که به شهر صائین‌قلعه یا ابهر مراجعه کنند و این باعث به وجود آمدن مشکلاتی شده است، از مسئولان تقاضا داریم که مشکلات این پروژه را هر چه سریع‌تر حل کنند.

 استخر

استخر هیدج در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

سیدامین حسینی، نائب رئیس شورای اسلامی استان زنجان گفت: پیرو پیگیری‌های متعدد در جلسه‌ای که با حضور جواد بازرگان مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان در محل شورای اسلامی استان برگزار شد و با پیگیری مجدد این عضو از شورای شهر هیدج، پروژه استخر مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

وی افزود: مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان قول مساعد در جهت بهره‌برداری قطعی این استخر در هفته دولت خبر داد.

نایب رئیس شورای اسلامی استان زنجان با بیان اینکه در ادامه در خصوص دیگر مسائل ورزشی از جمله تکمیل جایگاه تماشاگران زمین چمن مجموعه وحدت هیدج مواردی مطرح شد، گفت: مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان قول مساعد و بررسی در حاشیه مراسم بهره‌برداری فوق را دادند.

حسینی تصریح کرد: پروژه استخر هیدج به صورت ناقص تحویل داده شده و تکمیل آن از مطالبات جدی این مردم شریف است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر