logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۶
[ شناسه خبر : ۳۹۶۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

تولید قطعه موسیقی «نشان بی‌نشان» در زنجان

-تولید-قطعه-موسیقی-«نشان-بی‌نشان»-در-زنجان-
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از تولید قطعه موسیقی «نشان بی نشان» به یاد شهدای والامقام غریب اسارت کشور به‌ویژه ۱۱ شهید غریب در زنجان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، عباس برزگر با اعلام این مطلب اظهار داشت: این اثر در راستای برگزاری اجلاسیه استانی کنگره ملی شهدای غریب اسارت همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی و با هنرنمایی هنرمندان مطرح کشوری در حال تولید است و در این مراسم از این اثر رونمایی می‌شود. 

بیشتر بخوانید

وی قطعه موسیقی «نشان بی‌نشان» را پیش‌کشی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای غریب اسارت عنوان کرد و افزود: شاعر این اثر عبدالجبار کاکایی، آهنگساز و تنظیم توسط امیر قدیانی و خواننده این اثر علیرضا نوری فرزند شهید والامقام رجبعلی نوری که از هنرمندان ارزشی استان محسوب می‌شوند در حال تولید است. 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ادامه داد: شهدای غریب استان از پنج به ۱۱ شهید رسیده که از این تعداد اطلاعات و مستندات هشت شهید گردآوری شده و دبیرخانه این کنگره به دنبال گردآوری مستندات مابقی شهدا نیز است.

لازم به ذکر است که قطعه موسیقی «نشان بی‌نشان» پس از تولید، انتشار، عرضه و اجرای سه آلبوم موسیقی همسایه‌ی آسمونا، زخم دریا ویژه کنگره شهدای استان زنجان هشتمین تراک از چهارمین آلبوم علیرضانوری در مقام خوانندگی است که برخی قطعات آن در سال‌های اخیر در همایش‌ها و یادواره‌های شهدا در سراسر کشور به سمع و نظر علاقه‌مندان به‌ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران رسیده است. 

 

 

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر