logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۷
[ شناسه خبر : ۳۹۶۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان:

واحدهای تولیدی با طرح تعطیلی متضرر می‌شوند

واحدهای-تولیدی-با-طرح-تعطیلی-متضرر-می‌شوند
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با اشاره به همراهی واحدهای تولیدی و صنعتی زنجان با شرکت توزیع برق گفت: اعمال طرح تعطیلی یک روز در هفته موجب متضرر شدن برخی از واحدهای تولیدی در استان می‌شود.

مصطفی الماسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با اشاره به موضوع مصرف برق و همراهی واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان زنجان اظهار کرد: شرایط مصرف برق و وضعیت استان به همه واحدها ابلاغ شده و تا به امروز همه شرکت‌های صنعتی همراهی خوبی با شرکت توزیع داشتند.  

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه همه واحدهای تولیدی ناچارند شرایط فعلی را قبول کرده و همراهی کنند تا از شرایط فعلی مصرف برق و پیک مصرف آن بتوانیم بدون مشکل عبور کنیم ادامه داد: اگر واحد تولیدی نسبت به رعایت مصرف برق اقدامی نداشته باشد برق آن‌ها قطع خواهد شد.  

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با بیان اینکه براساس تصمیمات اتخاذ شده همه واحدهای تولیدی باید یک روز در هفته فعالیت خود را تعطیل کنند عنوان کرد: واحدهای تولیدی این یک روز تعطیلی را باید در وسط هفته اعمال کنند تا میزان مصرف روزانه برق استان روند کاهشی داشته باشد.  

وی با بیان اینکه برخی از واحدهای تولیدی همانند واحدهای صنعت دارویی در شرایط مستثنا قرار دارند و برق آن‌ها قطع نمی‌شود خاطرنشان کرد: این واحدها در دستورالعمل توانیر قید شده و قطع برق این واحدها می‌تواند تبعات اقتصادی یا اجتماعی داشته باشد.  

الماسی با تاکید بر اینکه در حال حاضر در مصرف برق شرکت‌های صنعتی استان زنجان مشکل خاصی وجود ندارد عنوان کرد: شرایطی که در حال حاضر در مصرف برق و تعطیلی برخی از واحدهای تولیدی وجود دارد موجب متضرر شدن آن‌ها می‌شود اما با این حال همه واحدهای تولیدی شرایط را درک کرده و شرکت توزیع‌ برق را همراهی می‌کنند.  

وی در پایان با اشاره به راه‌اندازی شهرک صنعتی فناوری در زنجان گفت: همچنان پروژه راه‌اندازی این شهرک صنعتی در پروسه اخذ مجوز زیست محیطی قرار دارد و هنوز به مرحله راه‌اندازی و واگذاری زمین‌ها نرسیده است.  

 

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر