logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۷
[ شناسه خبر : ۳۹۶۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدرس حوزه و دانشگاه:

مقاومت با ترور رهبرانش پایان نخواهد یافت

مقاومت-با-ترور-رهبرانش-پایان-نخواهد-یافت
مدرس حوزه و دانشگاه گفت: مقاومت با ترور رهبرانش پایان نخواهد یافت و حماس تا زمان آزادی به مقاومت ادامه خواهد داد.

محمدرضا حدادیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: اهل دنیا به دلیل محاسبات مادی، در پیروزی‌های ظاهری مست و در شکست‌ها ناامید و مایوس می‌شوند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: اهل ایمان چون به حکمت‌ها و وعده‌های الهی باور دارند محاسباتی غیر از محاسبات اهل دنیا دارند که البته درک آن برای زمینی‌ها میسر نیست، فلذا هرگز ابن‌زیادها مفهوم کلام حضرت زینب علیهاالسلام (جز زیبائی ندیدم ) را نفهمیده و نخواهند فهمید.

مدرس حوزه و دانشگاه تصریح کرد: آنچه که در بامداد چهارشنبه در یک عملیات تروریستی حقیرانه اتفاق افتاد و رهبر جنبش سیاسی فلسطین (اسماعیل هنیه) به شهادت رسید نیز دو وجهه دارد، یکی وجهه طبیعی و مادی که دوست را ناامید و دشمن را خوشحال می‌کند و یک وجهه باطنی که جز زیبائی در آن مشاهده نمی‌شود.

وی با تأکید بر اینکه شهید مغنیه در دمشق، شهید سلیمانی در عراق، شهید هنیه در ایران، شهید رئیسی در مرزها و بیابان‌ها و شهدای مدافع حرم در عراق و سوریه به شهادت می‌رسند، حاکی از طراحی زیبای پروردگار است.

حدادیان با بیان اینکه این شهادت‌ها حاکی از این است که اتحاد و پیوند جبهه مقاومت یک پیوند دینی است، گفت: این اتحاد مرزی جز ایمان و شرک نمی‌شناسد و تمامی مرزهای جغرافیایی و قومیتی را در نوردیده است، مقاومت با ترور رهبرانش پایان نخواهد یافت و حماس تا زمان آزادی به مقاومت ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه امروز مردم آزادی‌خواه جهان حتی در قلب آمریکا به جبهه مقاومت پیوسته‌اند، گفت: این همان چیزی است که باند تروریستی اسرائیل را به جنون کشانده تا جایی که هیچ حد و مرزی برای وحشی‌گری‌های خود نمی‌شناسند.

مدرس حوزه و دانشگاه گفت: کشتن کودکان و زنان بی‌دفاع، تخریب بیمارستان‌ها و مدرسه‌ها، ریختن موشک‌های هزار کیلویی بر سر چادرنشین‌ها و امروز ترور یک دیپلمات آزادی‌خواه همه و همه حکایت از شکست همه جانبه اسرائیل دارد، غافل از اینکه این اقدام تروریستی اتحاد محور مقاومت را بیش‌تر، انگیزه‌های مبارزاتی را مستحکم‌تر، رویش‌های آزادی‌خواهان را فزون‌تر خواهد کرد.

وی افزود: پنج‌شنبه همه جهان خواهند دید که ایرانی‌های مهمان‌دوست چگونه میهمان خود را تشییع خواهند کرد و مردم دنیا بزودی شاهد انتقام سخت از اسرائیل خواهند بود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر