logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۳
[ شناسه خبر : ۳۹۶۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
یادداشت؛

درخت مقاومت تنومندتر می‌شود

درخت-مقاومت-تنومندتر-می‌شود
مقاومت مانند یک درخت تنومندی است که هر قدر شاخه‌های آن بیش زده شود میوه‌هایش بیشتر خواهد بود و درخت آن نیز تنومند‌تر خواهد بود و شهادت اسماعیل هنیه سبب تنومندی درخت مقاومت خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ مقاومت مانند یک درخت تنومندی است که هر قدر شاخه‌های آن بیش‌تر زده شود میوه‌هایش بیشتر خواهد بود، شهید اسماعیل هنيه از با سابقه‌ترین مجاهدان فلسطینی حاضر در مقاومت بودند.

بیشتر بخوانید

 شهید هنيه وظیفه‌ «فرماندهی از جبهه مقاومت» را بر عهده داشت، وی به صورت دیپلماتیک و رسمی به خاک کشور و برای مراسم تحلیف رئیس جمهور به ایران آمده بود که با اصابت پرتابه‌ای از هوا به شهادت رسید.

علیرغم شهادت این شهید عزیز جسارت به خاک ایران پاسخ به این وحشی‌گری سخت‌تر از وعده صادق خواهد بود.

 از لحاظ حقوقی و بین‌المللی ایران این اجازه را به خود می‌دهد که متجاوز را به مشابه یا سخت‌تر پاسخ  داده و این وحشی‌گری را برای همیشه پایان دهد.

محور مقاومت فراتر از مرزهای جغرافیایی است، شهادت اسماعیل هنیه در تهران و سردار سلیمانی در بغداد مبین این مهم است.

خون شهید هنیه همانند شهید سلیمانی در راه مقاومت و برای اعتلای این جبهه جاری شد، شهید هنیه همانند شهید حاج قاسم سلیمانی با نثار جان خود حقانیت راه مقاومت را به اثبات رساندند.

این جنایت به‌ عنوان جنایت جنگی باید توسط جامعه بین‌المللی به شدت محکوم شود و محور مقاومت قطعاً در پاسخ به این حملات، اقدامات مختلفی را انجام خواهد داد و پاسخ صریح، قاطع و جدی خواهد داد و انتقام سختی را خواهد گرفت.

 محور مقاومت از طریق دیپلماسی تلاش خواهد کرد تا حمایت‌های بین‌المللی را جلب کرده و جنایات رژیم صهیونیستی را به گوش جهانیان برساند.

مقاومت مردمی و افزایش حمایت‌ها از طریق راهپیمایی‌ها و تجمعات مردمی ادامه خواهد یافت و این اقدامات نشان‌دهنده حمایت گسترده مردمی از مقاومت و اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی است.

انتظار می‌رود که جامعه بین‌المللی نیز در محکومیت این جنایات و حمایت از حقوق ملت فلسطین وارد عمل شود.

 ما به‌ عنوان مردم ایران ایران، همواره در کنار برادران و خواهران فلسطینی خود خواهیم ایستاد و از مقاومت و حقانیت آنان دفاع خواهیم کرد.

ابوالفضل شاهمرادی مدرس دانشگاه و فعال سیاسی

انتهای خبر/

نظرات
[ نام : Shah ] [ ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲ ]
با توجه رویکرد انقلابی دانشگاهی جناب آقای دکتر شاهمرادي مطالب ایشان مفید و پشتوانه انقلابی وملی دارد.
فرم ارسال نظر