logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۹
[ شناسه خبر : ۳۹۶۰۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره بنیاد مسکن شهرستان ماهنشان خبر داد:

انجام آسفالت‌ریزی معابر روستای اورجک

انجام-آسفالت‌ریزی-معابر-روستای-اورجک
رئیس اداره بنیاد مسکن شهرستان ماهنشان با بیان اینکه آسفالت‌ریزی معابر روستای اورجک ماهنشان انجام شده است گفت: این پروژه با مساحت ۳ هزار و ۵۰۰ متر‌مربع انجام شده است.

صمد نجفلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: آسفالت‌ریزی معابر روستای اورجک شهرستان ماهنشان انجام شده است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه این پروژه به مساحت ۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان توسط بنیاد مسکن شهرستان ماهنشان اجرا شده است.

رئیس اداره بنیاد مسکن شهرستان ماهنشان خاطرنشان کرد: در اجرای این پروژه دهیاری روستا با مبلغی بالغ بر ۱۴۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دهیاری مشارکت شرکت کردند.

وی با بیان اینکه طرح‌ هادی در بیشتر روستاهای شهرستان ماهنشان اجرا شده است گفت: تاکنون روستای اورجک از اعتبارات اجرای طرح هادی و آسفالت بهره‌مند نشده بود که در سال‌ جاری معبر اصلی روستا بطور کامل آسفالت‌ریزی شد.

نجفلی یادآور شد: پروژه آسفالت‌ریزی معابر روستای قلعه ارزه‌خوران بخش مرکزی شهرستان ماهنشان نیز از دیگر پروژه‌‌های بوده که توسط بنیاد مسکن شهرستان ماهنشان با مشارکت دهیاری روستا قلعه‌ ارزه‌خوران انجام شده است.

وی ابراز کرد: با پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان‌های ایجرود و ماهنشان و فرماندار شهرستان بالغ بر ۲۲ روستا در سال‌ جاری جهت آسفالت‌ریزی برنامه‌ریزی شده است که تاکنون روستاهای اورجک، قلعه ارزه‌خوران، قره‌دره و قواق‌سفلی اجرا شده و مابقی نیز مطابق برنامه اجرا خواهند شد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر