logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۴
[ شناسه خبر : ۳۹۶۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس کمیته امداد بزینه‌رود خدابنده خبر داد:

ارائه تسهیلات اشتغالزائی به 298 متقاضی خدابنده‌ای

ارائه-تسهیلات-اشتغالزائی-به-298-متقاضی-خدابنده‌ای
رئیس کمیته امداد بزینه‌رود خدابنده از پرداخت تسهیلات اشتغالزائی به 298 نفر خبر داد و گفت: 114 خانوار با برخورداری از این طرح‌ها به درآمد با ثبات رسیده و با توانمندی از چرخه حمایت امداد خارج شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از نسیم اشراق مهدی بیگدلو با اشاره به عملکرد نهاد مقدس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: حركت در راستاي امور برنامه‌محور، نوآوری برای محرومیت‌زدائی و توجه جدی به اصل مردم محوری جهت ارائه خدمات به‌هنگام، مؤثر و هدفمند از ضروریات امر خدمت‌رسانی به جامعه‌ هدف امداد است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: با توجه به رويكردهای کمیته امداد امام خمینی(ره) در خدمت‌رسانی و تكريم نيازمندان و مددجويان تحت حمايت، ارتقاء بهره‌وری، رضايت‌مندی، عدالت توزيعی در خدمت‌رسانی از ضروريات بوده و الزام توجه به اجرای فرامين الهی و موازين علمی در ارائه خدمات مورد تاکید است.

رئیس کمیته امداد بزینه‌رود خدابنده ادامه داد: کمیته امداد در راستای سیاست‌‎‎ توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات برای نیازمندان اقدام کرده است و افراد مستعد اشتغال جهت دریافت تسهیلات اشتغالزائی و ایجاد طرح برای درآمدزایی را معرفی می‌کند.

وی اضافه کرد: به لطف الهی کمیته امداد بزینه‌رود خدابنده در سال گذشته برای تعداد 298 نفر از این افراد با دریافت تسهیلاتی قریب به 300 میلیارد ريال از محل منابع بانکی و امدادی نسبت به ایجاد طرح و اشتغالزائی برای این افراد اقدام کرده است که با توجه به پایش و بررسی‌های صورت گرفته تعداد 114 خانوار با برخورداری از این طرح‌ها به درآمد با ثبات رسیده و با توانمندی از چرخه حمایت امداد خارج شده‌اند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر