logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۳
[ شناسه خبر : ۳۹۶۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
 رئیس آموزش و پرورش سجاسرود خبر داد:

فعالیت 43 پایگاه تابستانی در خدابنده

فعالیت-43-پایگاه-تابستانی-در-خدابنده
رئیس آموزش و پرورش سجاسرود از فعالیت ۴۳ پایگاه تابستانی در قالب ۱۲۸ رشته و تحت پوشش قرار دادن بیش از ۲ هزار نفر از دانش‌آموزان سجاسرود در ایام تابستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از نسیم اشراق، علی گنج‌خانی با بیان اینکه آموزش و پرورش به عنوان مهم‌ترین متولی تربیتی کشور رسالتی مهم در قبال اوقات فراقت از تحصیل دانش‌آموزان بر عهده دارد اظهار کرد: آموزش و پرورش سجاسرود با ۴۳ پایگاه تابستانی در قالب ۱۲۸رشته و تحت پوشش قرار دادن بیش از ۲ هزار نفر از دانش‌آموزان سجاسرود در تلاش است تا با همراهی خانواده‌ها تابستانی با نشاط همراه با تحقق اهداف تربیتی و تکمیل مباحث پرورشی و آموزشی در طی سال تحصیلی را محقق سازد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: فعالیت‌های تابستانی بهترین بستر و فرصت برای غنی‌سازی اوقات فراقت و تکمیل امور تربیتی دانش‌آموزان است.

رئیس آموزش و پرورش سجاسرود خدابنده ادامه داد: آموزش و پرورش سجاسرود از ابتدای آغاز به کار ستاد فعالیت‌های تابستانی در تلاش بوده است با تنوع بخشی به فعالیت‌‎های تابستانی طیف متنوعی از علاقه‌ها و استعدادها را در نظر گرفته و زمینه مناسبی برای شکوفایی آن‌ها فراهم آورد‌.

وی اضافه کرد: یکی از مهم‌‌ترین اهداف فعالیت‌‎های تابستانی سجاسرود شناسایی و بسترسازی برای حرکت درست استعدادهای متنوع دانش‌آموزان در مسیر درست و تعالی و تحقق حیات طیبه در زندگی فردی و اجتماعی است.

گنج‌خانی خاطرنشان کرد: در تابستان جاری کلاس‌های قرآنی، ورزشی، آموزشی و مهارتی در مدارس و فضاهای پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش سجاسرود در حال برگزاری است و ستاد فعالیت‌های تابستانی با پایش مستمر فعالیت‌ها در تلاش است کیفیت و کارآمدی کلاس‌های مربوطه را نیز به حداکثر برساند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر