logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۳
[ شناسه خبر : ۳۹۶۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه سلطانیه:

ترور هنیه تلاش استکبار برای نجات صهیونیست‌هاست

ترور-هنیه-تلاش-استکبار-برای-نجات-صهیونیست‌هاست
امام جمعه سلطانیه گفت: شهادت اسماعیل هنیه آخرین تلاش نظام استکبار برای نجات صهیونیست‌ها است.

حجت‌الاسلام عمران حسینی‌نسب در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس با بیان اینکه وی از رهبران مقاومت و از مبارزان و مجاهدان فلسطینی بود، گفت: بارها در این مسیر زندان رفته و شکنجه شده بود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: شهادت ۱۰ نفر از اعضای خانواده‌اش در راه آرمان فلسطین او را به یک مجاهد در برابر رژیم جنایتکار تبدیل کرده بود و مجاهدت او با شهادتش تکمیل شد. 

امام جمعه سلطانیه با اشاره به اینکه این جنایت نشان داد رژیم صهیونیستی به هیچ یک از قوانین بین‌المللی پایبند نیست، ادامه داد: دشمن خیال می‌کند با این جنایت می‌تواند شکست‌ها و رسوایی‌های خفت بار چندین ماه  خود را تحت‌الشعاع قرار دهد بلکه این اقدام نیز یک رسوایی برای رژیم صهیونیستی و نشانه زبونی و درماندگی است.

وی اظهار داشت: ترور این مجاهد، برای رژیم صهیونیستی عواقب سختی خواهد داشت. ترور سردار سلیمانی در عراق و ترور اسماعیل هنیه در تهران نشانه این است که ایران اسلامی پرچمدار مقاومت و  ملت فلسطین در صف مقدم مبارزه با مستکبران و جنایتکاران هستند.

حسینی‌نسب با اشاره به اینکه دشمن بداند این جنایت، ملت ایران و فلسطین را مقاوم‌تر خواهد کرد، افزود: رژیم جنایتکار با خون‌خواهی جبهه مقاومت و ویژه ایران اسلامی تاوان جنایت خود را سخت‌تر از قبل خواهد چشید. 

وی ابراز کرد: این جنایت اضلاع محور مقاومت را برای نابودی رژیم خون‌خوار صهیونیستی مقاوم‌ و منسجم‌تر خواهد کرد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر