logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۱
[ شناسه خبر : ۳۹۵۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای شهر ابهر:

خسارت حفاری‌های پروژه فیبر نوری کاهش یابد

خسارت-حفاری‌های-پروژه-فیبر-نوری-کاهش-یابد-
رئیس شورای شهر ابهر گفت: در حفاری‌هایی که برای اجرای پروژه فیبر نوری انجام می‌شود باید تمام موارد لحاظ شود تا خسارت‌ها به کم‌ترین حد خود برسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ سعید بهاوری در جلسه هماهنگی پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارهای شهر ابهر با بیان اینکه در بحث راه‌انداری آسیاتک با موانع و مشکلات زیادی مواجه بودیم، اظهار کرد: با این حال جهت رفاه حال شهروندان تعهداتی که در داخل شورا بود را پذیرفتیم.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در سطح ابهر حفاری‌ها زیاد است، تصریح کرد: در بحث آسیاتک درخواستی که داریم این است که مشخص شود حفاری‌ها بعد از چند روز قرار است ترمیم شود.

رئیس شورای اسلامی شهر ابهر با بیان اینکه فیبر نوری به طور کلی مزایایی مانند ایجاد زیرساخت برای آینده، بهبود کیفیت دسترسی به اینترنت، اشتغال‌زایی، افزایش سهم اقتصاد دیجیتال، بهبود شرایط زیست‌محیطی و کاهش ترافیک در شبکه ارتباطات سیار دارد، ادامه داد: با توجه به همین موضوع تمام تلاشمان را جهت دسترسی شهروندان به این قبیل پروژه‌ها برای رفاه حال شهروندان به کار خواهیم بست.

بهاوری با تأکید بر ضرورت دقت در حفاری‌ها، ادامه داد: در حفاری‌هایی که بدین منظور انجام می‌شود باید تمام موارد لحاظ شود تا خسارت‌ها به کم‌ترین حد خود برسد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر