logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۲
[ شناسه خبر : ۳۹۵۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

اتحاد جریان مقاومت وابسته به شخص نیست

اتحاد-جریان-مقاومت-وابسته-به-شخص-نیست
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شهادت شهید هنیه گفت: اتحاد جریان مقاومت وابسته به شخص یا اشخاص نیست که با نبودن یک نفر شبکه متزلزل شود.

مصطفی طاهری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه ترور شخصیت‌های مطرح کار افراد بزدل است که به خیال خام خود بر این باور هستند که توانایی زیاد و نفوذ بیشتر دارند اظهار کرد: جریان مقاومت در ایران، عراق، لبنان، فلسطین و یمن فعالیت دارد و این افراد چند میلیون نفر بوده و دشمنان از جمله رژیم صهیونیستی بر این باور هستند که اگر رهبر یا افراد مطرح جریان مقاومت دچار ترور شوند شبکه مقاومت فرو خواهد پاشید.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم جریان مقاومت نه تنها تعطیل نشد بلکه قوت گرفت و با شدت و عمق بیشتر فعالیت خود را شروع کردند ادامه داد: امروزه جریان مقاومت روز به روز در حال پیشرفت به کشورهای دیگر است و رشد و نمو این جریان برگرفته از حرکات قوی و برنامه‌ریزی شده مردمی را نشان می‌دهد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: جریان مقاومت بعد از به شهادت رساندن افراد بزرگ نه تنها متوقف نمی‌شود بلکه قوت و قدرت می‌گیرد تا در برابر ظالمان ایستادگی کند و جبهه مقاومت روز به روز مستحکم می‌شود. 

طاهری با اشاره به اینکه قطعاً به شهادت رساندن افراد بزرگ در جامعه به ضرر رژیم صهیونیستی و سرکرده‌های شرور آن‌ها خواهد بود افزود: شخصیت‌های فراوانی در جریان مقاومت وجود دارد و جبهه مقاومت با اتحاد و همبستگی که با هم دارند سبب تضعیف دشمنان خواهند شد.

وی تاکید کرد: جبهه مقاومت با نبودن افراد کم‌رنگ نمی‌شود بلکه تکامل می‌یابد و با قدرت بیشتر پیش می‌رود با این حال دشمنان با این اقدام ناجوانمردانه آبروی نداشته خود را می‌برند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جمهوری اسلامی در برابر شهادت شهید اسماعيل هنیه به دلیل اینکه مهمان کشورمان بودند سکوت نخواهد کرد، قطعاً با بانیان این حمله ناجوانمردانه به سزای کار خود خواهند رسید.

طاهری عنوان کرد: اقدام شهادت شهید هنیه در کشور تجاوز به خاک ایران است و پاسخ دندان‌شکن نسبت به این موضوع از طرف ایران داده خواهد شد و رژیم منفور صهیونیستی هرگز با این اقدامات نمی‌تواند اتحاد و همبستگی بین کشورهای اسلامی را از بین ببرد و قلب دو ملت را از هم جدا کند.

وی با بیان اینکه با ترور شهید اسماعیل هنیه، رژيم صهيونيستی تمامیت ارضی را نقض کرده است، گفت: اتحاد جریان مقاومت وابسته به شخص یا اشخاص نیست که با نبودن یکی شبکه متزلزل شود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر