logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۰
[ شناسه خبر : ۳۹۵۸۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ماهنشان:

شهادت هنیه سبب تسریع نابودی اسرائیل می‌شود

شهادت-هنیه-سبب-تسریع-نابودی-اسرائیل-می‌شود
امام جمعه ماهنشان گفت: کار حماس با شهادت یک تن از رهبران متوقف نخواهد شد و رژیم جعلی اسرائیل رو به نابودی است و با این شهادت‌ها و خون‌ها این نابودی تسریع می‌شود و شهادت شهید اسماعیل هنیه مقدم پیروزی حماس و ملت فلسطین است.

حجت‌الاسلام محمد‌رضا علی‌اکبری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: بی‌تردید خون پاک این مجاهد که عمری را در مجاهدت و مبارزه عزتمندانه علیه رژیم غاصب صهیونیستی و در راه آزادی قدس و رهایی مردم مظلوم فلسطین از چنگال اشغالگران صهیونیست سپری کرد و هرگز از اهداف خود دست نکشید، پایمال نخواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه شهادت برادر مجاهد اسماعیل هنیه در تهران پیوند عمیق و ناگسستنی میان جمهوری اسلامی ایران و فلسطین را مستحکم‌تر خواهد کرد گفت: ایشان با گذرنامه دیپلماتیک وارد کشور ایران شده بود و از نظر حقوقی بین‌الملل مصونیت داشته است.

امام جمعه ماهنشان با تاکید بر اینکه ترور این شهید عزیز اقدامی بزدلانه بوده است عنوان کرد: قطعاً این اقدام بی‌پاسخ نخواهد ماند.

وی با بیان اینکه طی ۱۰ ماهه گذشته رژیم صهیونیستی بیشتر اعضای خانواده ایشان را که بیش از ۳۰ نفر بودند به شهادت رساندند افزود: شهید هنیه نقش تعیین کننده و اساسی در هدایت مقاومت فلسطین داشتند.

علی‌اکبری ابراز کرد: ایشان با هر شهیدی که تقدیم می‌کردند از مقاومت سخن می‌گفتند.

وی با اشاره به اینکه این عزیز یکی از بزرگ‌ترین رهبران عصر حاضر بود ابراز کرد: نباید دستگاه‌های امنیتی مورد تخریب قرار بگیرند چون ما در میانه جنگ هستیم و به علت ضربات سنگینی که دشمن از نیروهای حماس خورده کم آورده و اقدام به ترور ناجوان‌مردانه کرده است.

امام جمعه ماهنشان بیان کرد: با شهادت اسماعیل هنیه حماس با قدرت‌تر به مسیر خود ادامه خواهد داد چراکه آرزوی رهبران مقاومت شهادت بود.

وی با بیان اینکه کار حماس با شهادت یک تن از رهبران متوقف نخواهد شد عنوان کرد: رژیم جعلی اسرائیل رو به نابودی است و با این شهادت‌ها و خون‌ها این نابودی تسریع می‌شود و شهادت شهید اسماعیل هنیه مقدم پیروزی حماس و ملت فلسطین است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر