logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۲
[ شناسه خبر : ۳۹۵۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول سازمان بسیج جامعه کشاورزی استان زنجان خبر داد:

اجرای طرح ارتقاء محصولات راهبردی+فیلم

اجرای-طرح-ارتقاء-محصولات-راهبردی+فیلم
مسئول سازمان بسیج جامعه کشاورزی استان زنجان با اشاره به اجرای طرح ارتقاء محصولات راهبردی توسط بسیج در استان زنجان گفت: این طرح با حضور ۱۱۰ نفر از بسیجیان در سطح استان راهبری می‌شود.

اکبر حسنی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با اشاره به اجرای طرح ارتقاء بهره‌وری محصولات کشاورزی در استان زنجان اظهار کرد: این در راستای حفظ امنیت غذایی بوده که از تاکید مقام معظم رهبری است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه این طرح توسط بسیج جهاد کشاورزی در سطح استان زنجان در حال اجرا است ادامه داد: عمده رویکرد این طرح به محصولات راهبردی به ویژه تولید گندم و جو معطوف بوده که دو محصول قالب استان زنجان است.

مسئول سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان تاکید کرد: ستاد اجرایی فرمان امام راحل در قالب طرح جهش تولید این دو محصول راهبردی در سطح دیم‌زارها را راهبری می‌کند.

وی عنوان کرد: کیفیت، کمیت و ارتقای دانش‌بنیان این محصولات در سطح آبی بر عهده بسیج جامعه کشاورزی استان زنجان گذاشته شده است.

وی اذعان کرد: با همت و حمایت‌های سازمان بسیج کشاورزی در سومین سال از طرح توانسنیم ۵۸ هزار هکتار از اراضی دو محصول را تحت پوشش قرار دهیم.

حسنی خاطر نشان کرد: حدود ۱۱۰ نفر از کارشناسان عمدتاً خواهران بسیجی رشته کشاورزی فارغ‌التحصیل در مقطع لیسانس، فوق‌لیسانس و دکترا در قالب این طرح مشغول ارائه خدمات به کشاورزان هستند.

وی بیان داشت: عمده تاکید این طرح انتقال فناوری و انتقال یافته‌های بروز کشاورزی به سر مزرعه و ارتباط با کشاورزان برای کنترل کیفی تولید محصولات کشاورزی بوده است.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر