logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۵
[ شناسه خبر : ۳۹۵۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان خبر داد:

پیشرفت ۷۸ درصدی پروژه‌های مسکن ملی هیدج

پیشرفت-۷۸-درصدی-پروژه‌های-مسکن-ملی-هیدج
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: پروژه نهضت ملی مسکن هیدج در حال حاضر در چهار فاز در حال ساخت است که به طور میانگین این پروژه‌ها بیش از ۷۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ رضا خواجه‌ای در جمع خبرنگاران گفت: هزار و ۷۲۱ واحد مسکونی در قالب پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت از سوی بنیاد مسکن در دست اجرا است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه، ۲۲۷ واحد مسکونی در قالب شهری و محرومان در دست اجرا و هزار و ۳۴۳ واحد مسکونی در دست طراحی است، یادآور شد: همچنین ۱۰۸ واحد مسکونی در قالب زمین به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان واگذار شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در ادامه با اشاره به حل مشکل تأمین زمین در شهر دندی ماهنشان افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته، ۱۲ قطعه زمین برای احداث ۴۸ واحد تأمین شده است.

وی ادامه داد: تعداد ۵۵ نفر متقاضی جهت طرح نهضت ملی مسکن شهر دندی بر اساس تعداد فرزند خانوار اولویت‌بندی شده‌اند و خانوارهای دارای فرزند یکسان هم به قید قرعه اولویت‌بندی شده‌اند.

خواجه‌ای با اشاره به اینکه با احداث ۴۸ واحد در ۱۲ قطعه زمین در قالب گروه‌های چهار نفره برنامه‌ریزی شده است، گفت: با نظر اکثریت متقاضیان مقرر شده زمین به متقاضیان تحویل داده شود تا با استفاده از تسهیلات نهضت ملی مسکن به مبلغ ۵۵۰ میلیون تومان و آورده نقدی خود نسبت به احداث اقدام کنند.

وی ادامه داد: تسهیلات پروژه متناسب با پیشرفت فیزیکی و در چهار مرحله پرداخت خواهد شد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر