logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۰
[ شناسه خبر : ۳۹۵۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده سپاه ناحیه ابهر خبر داد:

استقبال از خانواده شهید علی معروف‌خانی

استقبال-از-خانواده-شهید-علی-معروف‌خانی
فرمانده سپاه ناحیه ابهر گفت: مراسم استقبال از خانواده شهید والامقام علی معروف‌خانی و همزمانش در دارالرحمه شیراز برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از روابط عمومی سپاه، علیرضا افشار گفت: خانواده شهید علی معروف‌خانی و جمعی از همرزمان شهید و مسئولان شهرستانی و استانی در یادواره شهدای استان فارس که روز پنجشنبه ۱۱ مرداد ماه در دارالرحمه شیراز برگزار خواهد شد، حضور خواهند داشت. 

بیشتر بخوانید

وی افزود: خانواده شهید معروف‌خانی درخواست دارند پس از طی مراحل اداری، پیکر مطهر شهید علی معروف‌خانی جهت دفن به ابهر منتقل شود.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر با بیان اینکه پیکر شهید والامقام علی معروف‌خانی پس از گذشت ۴۲ سال شناسایی شده است، گفت: در سال ۱۳۷۵ پیکر شهیدی به نام شهید علی معروف‌خانی در گلزار شهدای شناط ابهر به خاک سپرده شد، مادر شهید معروف‌خانی این شهید والامقام را به عنوان پیکر فرزندش نپذیرفته و با نام شهید گمنام تشییع و به خاک سپرده شد. 

وی اضافه کرد: شهید والامقام یاور معروف‌خانی برادر شهید علی معروف‌خانی نیز ۱۶ مهر ۱۳۳۷‏، در روستای شناسوند به دنیا آمد، تا پایان دوره متوسطه درس خواند و دیپلم گرفت، به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت و بیستم آبان ۱۳۶۱‏، با سمت فرمانده گردان در عین‌خوش توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت گلوله به سینه، شهید شد. پیکر او را در شناط ابهر به خاک سپردند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر