logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۰
[ شناسه خبر : ۳۹۵۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان خبر داد:

کشف ۳۴ هزار قرص غیرمجاز در زنجان

کشف-۳۴-هزار-قرص-غیرمجاز-در-زنجان
رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان گفت: با بررسی‌های انجام شده در چهار ماه گذشته از سال جاری در سطح استان ۳۴ هزار قرص غیرمجاز از واحدهای صنفی کشف و ضبط شده است.

محسن حسین‌خانلو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه بر اساس جمع‌‌بندی‌های که از عطاری‌های سطح استان انجام شده در چهار ماه گذشته از سال‌ جاری بیش از ۳۴ هزار انواع قرص متادون، ترامادول و سایر قرص‌های ممنوعه اعتیادآور از عطاری‌ها کشف و ضبط شده است اظهار کرد: سامانه ۱۲۸ آماده دریافت اطلاعات و گزارشات مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان است و ضرورت دارد تا همشهریان پلیس را در جریان این امور قرار دهند.

بیشتر بخوانید

وی بیان کرد: در این میان ۲۵ نفر از عواملی که اقدام به فروش و فعالیت در زمینه توزیع قرص‌های غیرمجاز داشتند توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان دستگیر شدند. 

رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان گفت: بالغ بر ۳۷ واحد صنفی و عطاری در سطح استان مورد بازرسی قرار گرفته که کشفیات مذکور در ارتباط با این واحدهای صنفی است.

وی تصریح کرد: در فضای مجازی بحث سوء تبلیغات و استفاده‌ داروهای غیرمجاز رواج پیدا کرده است و نوجوانان و جوانان‌ را به گمراهی می‌کشاند، از والدین تقاضا داریم مراقب فرزندان خود باشند.

رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان عنوان کرد: هیچ عطاری مجوز فروش دارو در عطاری را ندارد و فقط عطاری‌ها مجاز به توزیع و فروش گیاهان دارویی با نظارت دستگاه‌های مرتبط هستند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر