logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۰
[ شناسه خبر : ۳۹۵۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره راهداری ماهنشان خبر داد:

اصلاح نقاط حادثه‌خیز محورهای مواصلاتی ماهنشان

اصلاح-نقاط-حادثه‌خیز-محورهای-مواصلاتی-ماهنشان
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ماهنشان با بیان اینکه نقاط حادثه‌خیز محورهای مواصلاتی شهرستان ماهنشان شناسایی و اصلاح می‌شوند گفت: تاکنون ۹ نقطه شناسایی و اصلاح آن‌ها انجام شده است.

محمد جعفری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: یکی از رسالت‌های مهم حوزه راهداری ارتقاء ایمنی جاده‌ها است‌.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه مجموعه‌ای از جاده‌ها از نظر ایمنی از سطح خوبی برخوردار هستند گفت: در مقابل مجموعه‌ای از آن‌ها نیز مستعد حادثه و اتفاق هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ماهنشان یادآور شد: در سطح شهرستان ماهنشان نقاطی که مستعد حادثه هستند قبل از اینکه حادثه‌ای رخ دهد با برنامه‌ریزی اقدام به کاهش ظرفیت خطرپذیری آن نقطه اقدام می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ظرف مدت یک و نیم سال گذشته با همکاری پلیس راه دندی به زنجان اقدام به شناسایی این نقاط کردیم گفت: نقاط حادثه‌خیز پایش می‌شوند تا مناطق و نقاط با دید کم و نقاطی که برحسب کوهستانی بودن جاده‌ها دارای پیچ‌های تند هستند و ممکن است دید وجود نداشته باشد این نقاط بررسی و شناسایی و در جهت رفع آنان اقدام می‌شود.

جعفری با اشاره به اینکه از مهر ماه سال ۱۴۰۱ تاکنون ۹ نقطه حادثه‌خیز خاک‌برداری کرده‌ایم گفت: با این اقدام میدان دید افزایش یافته و ظرفیت خطرپذیری را کاهش دادیم و اقدام به افزایش میدان دید با انجام خاک‌برداری کرده‌ایم.

وی ابراز کرد: در نقاط حادثه‌خیز دیگر مانند سه‌ راهی‌ها با نصب چراغ برج نوری و یا نصب سرعت‌گیر اقدام کرده‌ایم.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ماهنشان با تاکید بر اینکه شناسایی و نقاط حادثه‌خیز می‌تواند نقش مهمی در کاهش تصادفات داشته باشد تصریح کرد: شناسایی نقاط حادثه‌خیز و اصلاح آن‌ها ادامه‌دار خواهد بود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر