logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۵
[ شناسه خبر : ۳۹۵۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مدرس دانشگاه زنجان:

انتخاب کابینه شایسته‌ زمینه‌ساز پیشرفت است

انتخاب-کابینه-شایسته‌-زمینه‌ساز-پیشرفت-است
مدرس دانشگاه زنجان گفت: اگر انتخاب کابینه بر اساس شایسته‌سالاری و عزت‌نفس انتخاب شوند رسیدن به اهداف و آرمان‌های جمهوری اسلامی با تاکید بیشتری ادامه‌دار خواهد بود.

اصغر تیموری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: شهید آیت‌الله رئیسی با خدمت صادقانه و راهکارها و رهنمودهایی که داشت توانست به عنوان الگو و معیار برای دولتمردان دوره‌های بعدی کشور مطرح شود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه یکی از بزرگ‌ترین خدماتی که وی انجام داد خدمت به اقتصاد کشور بود تصریح کرد: شهید آیت‌الله رئیسی از طرفی نماد تفکر ما می‌توانیم بود که با تقویت روحیه خودباوری زمینه‌ساز روحیه و پیشرفت بود.

مدرس دانشگاه زنجان عنوان کرد: طبق آمار اعلام شده ۸ هزار نفر در واحد‌های تولیدی راکد و نیمه راکد که توسط شهید آیت‌الله رئیسی فعال شده بود مشغول به کار شدند‌.

وی با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی با همت و روحیه جهادی که داشت توانست اعتماد اقشار مختلف مردم را به دست بیاورد گفت: پیشرفت در عرصه‌های مختلف کشور از جمله اقداماتی بود که وی با نماد ما می‌توانیم پیش برد.

تیموری با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی در طول سه سال خدمت خود سفرهای متعددی داشت از نزدیک به مشکلات مردم رسیدگی می‌کرد اذعان کرد: انتظار می‌رود رئیس جمهور منتخب نیز با ایجاد روحیه‌ خود‌باوری و افزایش فعالیت‌های اقتصادی و روحیه جهادی همانند شهید آیت‌الله رئیسی در جهت حل مشکلات کشور اقدام کنند.

وی ابراز کرد: رئیس جمهور منتخب در مناظره‌های انتخاباتی خود و حتی بعد از انتخابات نیز بیان کرده است که وابسته به هیچ حزب و گروهی نیستم.

مدرس دانشگاه زنجان عنوان کرد: اگر انتخاب کابینه بر اساس شایسته‌سالاری و عزت‌نفس انجام شود رسیدن به اهداف و آرمان‌های جمهوری اسلامی با تاکید بیشتری ادامه‌دار خواهد بود.

وی یادآور شد: اگر این انتخاب با توجه به قشر و جناح خاصی انجام شود قطعاً چالش‌های اساسی به وجود خواهد آورد.

تیموری با بیان اینکه ما قبلاً تبعات ارتباط با غرب را دیده‌ایم بیان کرد: گمان می‌کردیم که تمام مشکلات و چالش‌هایی را که در کشور داشتیم با اتکا به غرب می‌توانیم حل کنیم در حالی که اینگونه نبوده و کشور‌های غرب با سردمداری آمریکا سبب از دست دادن روحیه خود‌باوری شده است.

وی ادامه داد: در بیانیه گام دوم انقلاب بحث انقلاب اسلامی خودسازی و خودباوری جامعه پرداخته و تاکید شده است.

 مدرس دانشگاه زنجان با بیان اینکه ارتباط با کشور‌های غرب اگر از روی منش عزتمندانه و با سربلندی باشد قطعاً خوب بوده و نتایج مثبت و تاثیرگذاری را در پی خواهد داشت گفت: اما اگر ما با دید وابستگی و حل تمام مشکلات بخواهیم ارتباط داشته باشیم در این روش راهی جز شکست برای کشور و دولت در پی نخواهد داشت.

وی مطرح کرد: رئیس جمهور منتخب بر نقش بی‌بدیل مردم در عرصه تولید تاکید دارند که مردم به عنوان نوآوران عرصه توسعه و پیشرفت هستند.

تیموری ابراز کرد: دولت کارآمد بیشتر روی مردم تاکید دارد و تلاش خود را برای داشتن جمعیتی پویا و فعال و سرزنده انجام می‌دهد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر