logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۶
[ شناسه خبر : ۳۹۵۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه استان زنجان:

نوروزی یک ورزشکار با اقتدار است+فیلم

نوروزی-یک-ورزشکار-با-اقتدار-است+فیلم
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه استان زنجان گفت: زینب نوروزی با حجاب اسلامی و اهتزاز درآوردن پرچم کشور فلسطین مایه افتخار ایران و استان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ صغری علیمردانی روز سه‌شنبه در دیدار و قدردانی از خانواده نوروزی با بیان اینکه حمایت از مستضعفین یک کار قرآنی و پسندیده است، گفت: این شیرزن ایرانی با به اهتزاز درآوردن پرچم فلسطین یک کار بزرگ و خاطره‌آفرین کرد.

بیشتر بخوانید

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه استان زنجان افزود: ملی‌پوش قایقرانی ایران در بازی‌های المپیک پاریس از مردم فلسطین حمایت کرد.

همچنین عذرا واسعی، معاون امور بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه زینب نوروزی ملی‌پوش قایقرانی که در ماده روئینگ دونفره برای ایران به رقابت پرداخت، گفت: این بانوی ورزشکار در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، با پرچم همبستگی ایران و فلسطین در بازی‌ها حاضر شد.

وی بیان کرد: استان زنجان همواره با نام شهر دیار غواصان دریادل شناخته می‌شود، اما شهر مادران قهرمان‌پرور باید گفته شود.

واسعی ضمن آرزوی موفقیت برای زینب نوروزی قهرمان ورزشی زنجانی حاضر در مسابقات بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ از مادر بزرگوار ایشان که فرزندی قهرمان، دارای روحیه پهلوانی که می‌تواند با موقعیت‌شناسی و بصیرت نافذ خود، پیام زنان آزادی خواه و مظلوم را به جهان مخابره کنند، تربیت کرده‌اند، تشکر کرد و گفت: نوروزی با ارج نهادن به کرامت انسانی در برابر چشمان مردم دنیا، روحیه انقلابی و ظلم ستیزی بانوان ایرانی را به نمایش گذاشت.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر