logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۹
[ شناسه خبر : ۳۹۵۵۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زنجان خبر داد:

اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم زنجان

اعزام-گروه‌های-جهادی-به-مناطق-محروم-زنجان-
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زنجان از اعزام بیش از 150 گروه جهادی بسیج به مناطق محروم این شهرستان خبر داد.

محمدعلی نجفی‌راد در گفتگو با خبرنگار «موج‌رسا» با اشاره به آغاز چهارمین دوره رزمایش جهادگران فاطمی در سطح شهرستان زنجان، اظهار کرد: بیش از 150 گروه جهادی به مدت 10 روز از 9 تا 19 مرداد ماه در مناطق محروم حضور پیدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه در راستای محرومیت‌زدایی در مناطق محروم این گروه‌های جهادی به ایفای نقش در تمامی اقشار تخصصی و عمومی می‌پردازند، افزود: بیش ۱۵۰ گروه جهادی در این ۱۰ روز ایفای نقش می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زنجان گفت: گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف عمرانی، ساخت و مرمت خانه محروم، اجرای پروژه‌های آب شرب و کشاورزی، نصب نیروگاه‌های خورشیدی، برپایی میز خدمت، برگزاری اردوی اکیپ پزشکی، مسابقات ورزشی و مشاوره‌های خانواده فعالیت می‌کنند.

نجفی‌راد از تامین و توزیع جهیزیه در راستای ازدواج آسان و حمایت از جوانی جمعیت در شهرستان زنجان خبر داد و عنوان داشت: 120 سری جهیزیه از سال 1402 تا به امروز تهیه و در بین زوج‌های نیازمند توزیع شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: 532 گروه جهادی در عرصه‌های مختلف محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی در سطح شهرستان زنجان فعال است.

 

انتهای خبر/

نظرات
[ نام : شورا ] [ ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰ ]
تورو خدا ب داد روستای ونونان برسید از هزار بار حج رفتن هم سوابش بالاست . استاندار و فرماندار .امام جمعه بخشدار هیچ کدوم گوش برای شنیدن ندارن شما برادرای سپاهی کاری کنید این روستا کم شهید نداده . بخاطر خون شهیدا کاری کنید بخشدار و فرماندار روستارو تبدیل ب خرابه کردن
فرم ارسال نظر