logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۰
[ شناسه خبر : ۳۹۵۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان:

اصلاحات استادیوم زیتون زنجان انجام می‌شود

اصلاحات-استادیوم-زیتون-زنجان-انجام-می‌شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با اشاره به اجرای پروژه ۱۵ هزار نفری زیتون زنجان گفت: در حال حاضر درگیر اصلاحات پروژه هستیم و این پروژه تا پایان مهر ماه به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

سید محمد شعاعی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با اشاره به بازدید استاندار زنجان از پروژه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زیتون زنجان اظهار کرد: این بازدید به منظور تسریع در روند اجرای پروژه و حل مشکلات آن انجام شد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در حال حاضر این پروژه به لحاظ مالی مشکل خاصی ندارد، ادامه داد: ناظر فدراسیون از پروژه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زیتون زنجان بازدید کرد که در این بازدید یک سری اصلاحات در پروژه مطرح شد که قرار است نسبت به اعمال آن‌ها اقدام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه این اصلاحات در روند تکمیل پروژه اعمال شد و قرار است پیمانکار پروژه نسبت به عملیاتی شدن آن‌ها اقدام کند، بیان کرد: این تغییرات در ورود و خروج و گیت‌های بلیت ورزشگاه مطرح بوده و همچنین نسبت به تغییرات چمن این ورزشگاه از مصنوعی به چمن طبیعی اقدام خواهد شد.

وی با بیان اینکه نسبت به اصلاح سیستم‌ نورپردازی این ورزشگاه نیز تصمیم‌گیری شده است، گفت: اصلاحیه‌هایی که قرار است در روند اجرای پروژه اعمال شود کمی عملیاتی شدن پروژه را طولانی خواهد کرد.

شعاعی با بیان اینکه کشت چمن ورزشگاه باید در فروردین و شهریور ماه انجام شود، ادامه داد: کشت چمن طبیعی در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری در مرداد ماه نمی‌تواند اتفاق بیفتد.

وی با بیان اینکه تکمیل این پروژه بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تغییرات اصلاحی تا پایان فصل کاری پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: اگر مشکلی در روند پروژه ایجاد نشود این پروژه تقریباً در تا پایان مهر ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه این پروژه را با مشکلات فنی بسیار زیادی تحویل گرفتیم، اذعان کرد: بخشی از فعالیت‌های تکمیل این پروژه به بحث مقاوم‌سازی آن بکار گرفته شد.

وی با تاکید بر اینکه این پروژه در حال حاضر حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: در حال حاضر بیشتر در این پروژه درگیر تغییرات و اصلاحات هستیم.

شعاعی در ادامه با اشاره به آغاز دوباره فرایند تکمیل پروژه سد مشمپا عنوان کرد: پیگیری‌های لازم برای آغاز روند تکمیل این پروژه انجام شده هنوز پروژه متوقف بوده ولی تمام تلاش ما بر این است که ادامه عملیات اجرای این پروژه آغاز شود.

وی با بیان اینکه پروژه سد مشمپا یکی از پروژه‌های بزرگ و مهم استان زنجان بوده و قرار است اقدامات چند هزار میلیارد تومانی انجام شود، ابراز کرد: رایزنی‌هایی در خصوص متقاعد کردن قرارگاه خاتم‌الانبیاء جهت تکمیل این پروژه در حال انجام است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر