logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۷
[ شناسه خبر : ۳۹۵۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری زنجان خبر داد:

آسفالت‌ریزی ۱۹۵ هزار مترمربع معابر روستایی ابهر

آسفالت‌ریزی-۱۹۵-هزار-مترمربع-معابر-روستایی-ابهر
مدیرکل دفتر روستایی و امور شوراهای استانداری زنجان گفت: سال گذشته ۱۹۵ هزار مترمربع آسفالت‌ریزی در معابر روستایی شهرستان ابهر انجام شد.

وجیه‌اله بیگدلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: شهرستان ابهر دارای پنج دهستان، ۷۱ روستای دارای سکنه که ۵۱ روستای دارای دهیاری بوده و سه روستا در دولت شهید آیت‌الله رئیسی و با همت و استاندار استان زنجان مصوب شد.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به آسفالت‌ریزی سه سال گذشته، گفت: سال ۱۴۰۱ در حدود ۱۵۰ هزار مترمربع و سال ۱۴۰۲، ۱۹۵ هزار مترمربع از اعتبارات دهیاری‌ها آسفالت‌ریزی در روستاها انجام شده و در سال‌ جاری تا الان ۱۰ هزار مترمربع آسفالت‌ریزی شده و ۲۰ هزار مترمربع با پیمانکار قراداد بسته شده است و تا هفته دولت به ۱۰۰ هزار مترمربع خواهد رسید.

مدیرکل دفتر امور روستایی و امور شوراهای استانداری زنجان عنوان کرد: در سال ۱۴۰۱ در روستاهای شهرستان ابهر ۴۶ هزار و ۱۰۰ متر جدول‌گذاری و ۱۲ هزار مترمربع سنگ‌فرش و در سال ۱۴۰۲ به طول ۷۰ هزار متر جدول‌گذاری شده و ۱۴ هزار و ۴۰۰ مترمربع سنگ‌فرش صورت گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: از سال ۱۴۰۱ به تعداد ۱۶ تراکتور و سه دستگاه خودرو نیسان به دهیاری‌های ابهر اختصاص پیدا کرده و در ۱۲ روستا پارک بازی کودک و ۶ روستا نیز چمن مصنوعی احداث شده است.

بیگدلی با اشاره به اعتبارات اختصاص پیدا کرده به ابهر، گفت: در سال ۱۴۰۰ به میزان ۱۳ میلیارد تومان، سال ۱۴۰۱ به مبلغ ۴۰ میلیارد تومان و سال ۱۴۰۲ در حدود ۴۲ میلیارد تومان بود که افزایش قابل ملاحظه‌ای در اعتبارات را شاهد هستیم و در سال ۱۴۰۳ در چهار ماهه اول ۱۴ میلیارد تومان به دهیاری‌ها اختصاص پیدا کرد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر