logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۲
[ شناسه خبر : ۳۹۵۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌های اصلی زنجان خبر داد:

اجرای ۱۲ پروژه راه ارتباطی در استان زنجان

اجرای-۱۲-پروژه-راه-ارتباطی-در-استان-زنجان
رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌های اصلی استان زنجان با اشاره به اجرای ۱۲ پروژه راه ارتباطی در استان زنجان گفت: ارزش روز قرارداد این پروژه‌ها ۶ هزار میلیارد تومان بوده است.

ابوالفضل سلیمانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با اشاره به پروژه‌های عمرانی راه‌های ارتباطی استان زنجان اظهار کرد: هشت محور اصلی استان زنجان ذیل هفت طرح ملی و استانی در دست اجرای داریم.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه مهمترین این طرح‌ها محور کبودرآهنگ و قیدار به سلطانیه است، ادامه داد: طرح احداث راه اصلی منجیل سه راهی طارم_ زنجان نیز انجام می‌شود.

رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌های اصلی استان زنجان عنوان کرد: بهسازی محور زنجان_ بیجار نیز از دیگر پروژه‌هایی است که در دستور کار قرار دارد.

وی همچنین بهسازی محور کلور به درام را نیز از دیگر پروژه‌هایی عنوان کرد که در حال اجرا است ادامه داد: بهسازی محور ابهر به قیدار نیز از دیگر پروژه‌هایی است که در حال عملیاتی است.

سلیمانی با بیان اینکه اکثریت پروژه‌های راه‌های ارتباطی استان زنجان ملی هستند عنوان کرد: احداث باند دوم زنجان به تاکستان نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: احداث راه اصلی ملاصرا_ شفت_ زنجان نیز از جمله پروژه‌های در حال اجرای راه ارتباطی است که عملیات اجرایی آن اتفاق می‌افتد.

رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌های اصلی استان زنجان با بیان اینکه این پروژه‌ها ۱۲ قطعه فعال دارند که ارزش روز قراردادهای این پروژه‌ها نیز ۶ هزار میلیارد تومان است بیان داشت: روند اجرای پروژه‌ها براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده عملیاتی می‌شود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر