logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۵
[ شناسه خبر : ۳۹۵۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون استاندار زنجان خبر داد:

برگزاری رویداد برپا با هدف کارآفرینی

برگزاری-رویداد-برپا-با-هدف-کارآفرینی-
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان با بیان اینکه برگزاری رویداد‌ علمی، تفریحی و مهارتی برپا قطعا به ایجاد ارتباط بین دانش و کارآفرینی کمک خواهد کرد، گفت: کیفیت در برگزاری رویدادها باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ مرتضی شهامی، در نشست خبری برگزاری سومین رویداد علمی، تفریحی و مهارتی «برپا» که در محل سالن کارخانه کبریت سابق برگزار شد با بیان اینکه تجربه ثابت کرده است که برگزاری چنین رویداد‌های علاوه‌بر ایجاد فضای کارآفرینی باعث ایجاد شور و نشاط می‌شود، اظهار داشت: چه بسا اینکه مسیر رشد و توسعه پایدار کشور هم از همین مسیر رد می‌شود.

بیشتر بخوانید

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان ادامه داد: در بررسی‌های که طی سال‌های قبل در حوزه‌های مختلف به ویژه حوزه دیجیتال در استان انجام شده است به این مهم دست یافته‌ایم که باید نگاه‌مان به برگزاری رویداد‌ها به عنوان یک زیر ساخت برای رشد و توسعه استان باشد و به آن اهمیت داد.

وی با بیان اینکه رویداد‌های مختلفی توسط بخش خصوصی، دولتی برگزار شده است که به تبع تاثیرات خودشان را برجای گذاشته‌اند، گفت: مشکل اصلی ما بحث دانش و توان علمی افراد نیست، چرا که ما دانشجویان و فارغ‌التحصیلان توانمندی را داریم، منتهی آن چیزی که همه به دنبال آن هستیم ایجاد ارتباط بین صنعت و دانشگاه است.

شهامی اضافه کرد: برگزاری چنین رویداد‌های ارتباط بین دانش و کارآفرینی را شکل خواهد داد، به طوری که علاوه‌بر ایجاد انگیزه به دانش‌آموزان، با محیط صنعت و کسب و ‌کار‌ها آشنا و به دنبال آن یقیناً اقتصاد علم و فرهنگ کشور هم توسعه می‌یابد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان با تاکید بر اینکه قطعاً کیفیت در برگزاری رویدادها فاکتور مهمی است، افزود: از آنجایی که ظرفیت منابع هر مجموعه‌ای محدود است اما رویداد برپا بر اصل کیفیت دقت زیادی کرده است.

وی با اشاره اینکه در فضاهای استارتاپی خارج از کشور تعداد برگزاری رویدادها بسیار بالا است و با هدف ایجاد انگیزه به افراد و نیز با ایجاد ارتباط بین دانش و کارآفرینی برگزار می‌شود، افزود: افرادی که در این رویداد‌ها تربیت می‌شوند باید علاوه‌ بر انتقال دهنده تجربیات، دانش باید ارتباط و انگیزه را شکل دهند چراکه باعث شکوفایی و رشد و توسعه کشور‌مان در آینده می‌شود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر