logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۱
[ شناسه خبر : ۳۹۴۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری استان زنجان خبر داد:

آمادگی ۱۳۰ دستگاه اتوبوس برای پیاده‌روی اربعین

آمادگی-۱۳۰-دستگاه-اتوبوس-برای-پیاده‌روی-اربعین
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت:طبق تصمیمات و بررسی‌های به عمل آمده ۱۳۰ دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی زائران اربعین به مرزها در نظر گرفته شده است.

غلامرضا کرمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه بر اساس مصوبه ستاد مرکزی اربعین برای مبلغ بلیت اتوبوس‌های با ظرفیت ۴۴ نفره ۵۸۰ هزار تومان، ۳۲ نفره ۷۲۰ هزار تومان و اتوبوس وی آی پی ۲۵ نفره ۸۷۰ هزار تومان اعلام شده است اظهار کرد: از جمله وظایف ذاتی که بر عهده اداره کل راهداری تعیین شده است هماهنگی برای اعزام زائران، خادمان و مواکب‌ها به مرزهای غربی برای شرکت در برنامه پیاده‌روی اربعین است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه حدود ۱۳۰ دستگاه اتوبوس برای جا به جایی مسافران خادمان ابا عبدالله در نظر گرفته شده است‌ عنوان کرد: این طرح همزمان با سراسر کشور از تاریخ ۱۶ مرداد ماه شروع می‌شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری استان زنجان عنوان کرد: از ظرفیت تشکل‌های صنفی و رانندگان برای خدمت‌رسانی بهتر به زائران ابا اعبدالله در ایام پیاده‌رویی اربعین استفاده خواهد شد.

کرمی افزود: برنامه پیاده‌رویی اربعین که هر ساله با شکوه بیشتر برگزار می‌شود نشان دهنده ارادت شیعیان به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از جمله سید و سالار شهیدان است.

 

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر