logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۲
[ شناسه خبر : ۳۹۴۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان:

پروژه‌های مسکن ملی با قوت اجرا می‌شود

پروژه‌های-مسکن-ملی-با-قوت-اجرا-می‌شود
مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه سیاست مسکن ملی تا مرحله نهایی ادامه خواهد داشت گفت: پروژه‌های مسکن ملی با قوت در استان زنجان اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ جعفر قزوینیان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان با بیان اینکه توجه به سیاست‌ ساخت مسکن با سرعت و همت بیشتری ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: این امکان وجود ندارد که در ساخت مسکن وضعیت به عقب برگردد چرا که مسکن نیاز مشهود کشور است و با کمک سایر دستگاهای اجرایی این راه را ادامه خواهیم داد و با قدرت بیشتری این پروژه‌ها عملیاتی خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی با تاکید براینکه سیاست‌های مسکن ادامه خواهد داشت عنوان کرد: در یک ماه گذشته با توجه به ساختار نهضت ملی مسکن و برنامه‌ریزی شده اقدامات جدی‌تری داشته و این روند ادامه خواهد داشت.

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان با تاکید براینکه راه و شهرسازی استان زنجان جزو استان‌های پیشرو در زمینه ساخت مسکن است ادامه داد: اتمام پروژه‌های مسکن ملی همکاران ما را وا می‌دارد تا برای تکمیل پروژه‌های ملی شبانه‌روزی تلاش کنند.

وی با تاکید براینکه طرح ملی مسکن یک طرح‌ بزرگ است عنوان کرد و ادامه داد: سیاست مسکن ملی تقویت شده و با قوت بیشتری ادامه دارد و با قدرت عملیاتی خواهد شد.

قزوینیان در ادامه با اشاره به اینکه سهم استان زنجان در ساخت مسکن ملی که بزرگ‌ترین طرح کشوری بوده ۶۸ هزار و ۱۱۲ واحد است خاطرنشان کرد: ۴۸ هزار و ۱۱۲ واحد شهری و ۲۰ هزار واحد آن نیز بخش روستایی است.

وی با بیان اینکه ۲۷ هزار واحد مسکن ملی حمایتی است ابراز کرد: از این تعداد ۲۰ هزار واحد آن عملیاتی شده و پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد را دارند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان با تاکید براینکه ۷ هزار واحد هنوز عملیاتی نشده به دلیل عدم تامین زمین بوده است تاکید کرد: در تکمیل پروژه‌های ملی فعالیت‌های گسترده‌ای در سطح استان زنجان در یک و نیم سال گذشته انجام شده است.

وی در ادامه با اشاره به اجرای پروژه مسکن ملی در شهرستان خرمدره عنوان کرد: در خرمدره زمینی که توسط بنیاد مستضعفان برای ساخت مسکن ملی اختصاص داده شده بود دارای اختلاف بود.

قزوینیان با بیان اینکه بنیاد مستضعفان اختلافی که با شهرداری داشتند روند اجرای پروژه مسکن ملی را طولانی کرد افزود: در حال حاضر مشکلات آن برطرف شده و در آینده نه چندان دور روند اجرای پروژه عملیاتی خواهد شد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر