logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۷
[ شناسه خبر : ۳۹۴۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
شهردار ماهنشان خبر داد:

آغاز فضا‌سازی ابتدای خیابان شهریار در ماهنشان

آغاز-فضا‌سازی-ابتدای-خیابان-شهریار-در-ماهنشان
شهردار ماهنشان با بیان اینکه پروژه فضاسازی و زیبا‌سازی خیابان شهریار طی روز‌های آینده اجرا خواهد شد گفت: در حال حاضر تهیه سنگ مالون برای اجرای دیوار حائل در اولویت کار قرار دارد.

عبدالله ملکی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: پروژه فضاسازی خیابان شهریار طی روز‌های آینده اجرا خواهد شد که در حال حاضر تهیه سنگ مالون برای اجرای دیوار حائل در اولویت کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید

وی ابراز کرد: دیوار مذکور با متراژی بالغ بر ۴۰۰ متر به عنوان دیوار حفاظتی ساخته خواهد شد.

شهردار ماهنشان با بیان اینکه تاکنون در انتظار طراحی و تهیه نقشه برای پروژه مورد نظر بودیم خاطرنشان کرد: طرح و پروژه مذکور به مزایده گذاشته خواهد شد تا از این طریق پیمانکار برای انجام و تکمیل پروژه انتخاب شود.

وی با بیان اینکه در ادامه پروژه پل نیمه تمام نیز تکمیل خواهد شد عنوان کرد: در نقشه طراحی شده پل نیز جزئی از برنامه‌ها است.

ملکی گریزی به دیگر فعالیت‌های در حال اقدام شهرداری شهر ماهنشان زد و عنوان کرد: ساماندهی رفیوژ وسط خیابان اسلام به صورت سنگ فرش و جاگذاری برای گلکاری در حال اجرا است طی چند روز آینده به پایان می‌رسد.

وی تصریح کرد: حدود یک هزار متر سنگ‌ فرش برای این پروژه در حال استفاده است و برای این پروژه با مبلغی بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان محاسبه شده است.

شهردار ماهنشان عنوان کرد: پروژه اصلاح و ساخت دیوار حفاظتی سیلاب به نام (یارخ یارخ) با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان نیز در حال آغاز اجرا است که پیشرفت قابل توجهی را داشته است.

وی ابراز کرد: پروژه مذکور نیز جهت حفاظت از وجود تمهیدات در شرایط حساس و بارندگی‌های شدید است و جلوگیری از ورود سیلاب به منطقه مورد نظر است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر