logo
امروز : یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۵
[ شناسه خبر : ۳۹۴۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
کارشناس مسائل سیاسی:

اعتراضات فرانسه ارتباطی به ایران ندارد

اعتراضات-فرانسه-ارتباطی-به-ایران-ندارد
کارشناس مسائل سیاسی گفت: وزیر امور خارجه آمریکا ادعای نتانیاهو را به رسمیت نشناخت و در پاسخ به این مسئله اعلام کرد که ما موافق این اعلام نیستیم که بگوییم ایران در خصوص اعتراضات فرانسه نقش دارد.

رضا صارمی راد امروز در گفتگو با خبرنگار «موج‌رسا»؛ به واکنش‌ها علیه حضور رژیم غاصب اسرائیل در مسابقات المپیک و اعتراضات مردمی فرانسه اشاره کرد و اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در سطح منطقه جنایت‌های زیادی مرتکب شده به خصوص در جنگ غزه وجه بین‌المللی این رژیم منحوس به شدت آسیب دیده است.

بیشتر بخوانید

وی عنوان کرد: با حکمی که دیوان دادگستری بین‌المللی لاهه در خصوص ارتکاب نسل‌کشی در غزه صادر کرده است نشان می‌دهد که تقریبا‌‌‌ در حوزه بین‌الملل هیچ کشوری ادعاهای رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسد.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اعتراضاتی که در پاریس رخ داده و به جمهوری اسلامی ایران نسبت می‌دهند، گفت: در سفر نتانیاهو به آمریکا با دیدار و سخنرانی که داشت همان اعتراضات دوباره در خارج از کنگره رخ داد.

صارمی خاطرنشان کرد: نتانیاهو در خصوص اعتراضات دانشجویی در پاریس اعلام کرد که این اعتراضات با هزینه‌های ایران بوده و ایران نقش مهمی در این خصوص داشته است و از ادبیات نامناسبی در مورد دانشجویان معترض استفاده کرده است.

وزیرخارجه آمریکا ادعا نتانیاهو را به رسمیت نشناخت

وی با بیان اینکه وزیر امور خارجه آمریکا گفته‌های نتانیاهو را به رسمیت نشناخت و گفت: ما موافق این اعلام نیستیم که بگوییم جمهوری اسلامی ایران در خصوص اعتراضات فرانسه نقش دارد.

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: ادعای وزیر خارجه آمریکا شکست دیگری برای صهیونیست‌ها بود چراکه بزرگ‌ترین حامی صهیونیست‌ها ادعای آن‌ها را به رسمیت نمی‌شناسد.

صارمی با بیان اینکه ما رفتارهای دوگانه را در صحنه بین‌المللی مشاهده می‌کنیم، عنوان داشت: روسیه به خاطر حمله به اوکراین از حضور در المپیک محروم می‌شود آن‌ هم با تلفات نیروهای غیرنظامی به شدت کم ولی رژیم صهیونیستی که بیشترین جنایت را مرتکب شده و نزدیک به ۴۰ هزار زن و کودک را به شهادت رسانده به راحتی در المپیک شرکت می‌کند و این رفتارهای دوگانه از سوی دنیا پذیرفته شده نیست.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر